IT administrátor

ADECCO spol.s r.o.

Místo práce
Plzeň, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

- správa firemních IS s přímou podporou uživatelů
- podpora uživatelů při rozvoji a provozu ERP Helios Orange
- zodpovědnost za pravidelné aktualizace systémů a bezpečnostní software (firewall, antivirus apod.)
- zodpovědnost za analýzu a návrhy technických inovací s cílem optimalizace zpracování datových toků
- zajišťování servisních smluv s externími dodavateli
- zodpovědnost za odborné posouzení oprávněnosti požadavků uživatelů na pořízení IT prostředků a obnovy IT prostředků při mimořádných nákupech

Zaměstnanecké výhody, benefity

- odpovídající finanční ohodnocení
- roční a věrnostní odměny
- účast na implementaci nových systémů a jejich upgradů
- možnost odborného profesního růstu a osobního rozvoje
- stravenky v hodnotě 70,- Kč
- možnost příspěvku na dopravu
- 5 týdnů dovolené

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Informační technologie, počítačové programování, webové portály

- SŠ/VŠ vzdělání
- praxe v oboru
- znalost databáze MS SQL a operačních systémů Windows
- Windows Server (2003, 2008, 2012) - základní znalost (vlastnosti, nastavování práv, services, tasks, AD, DHCP, DNS)
- MS Office ) průměrná znalost (Word, Excel, Powerpoint, Outlook)
- základní znalost běžného SW (WinRar, WINZIP, Acrobat Reader, PDF konvertory, Total Commander)
- tvorba dokumentace - vytváření a udržování projektové dokumentace, vytváření manuálů, tvorba podpůrných směrnic apod.
- znalost cizích jazyků výhodou
- zkušenost s implementací ERP systémů (Helios Orange výhodou)
- týmová spolupráce, velmi dobré organizační a komunikační schopnosti

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců
ID: 3772030  Dátum zverejnenia: 5.3.2020