Specialista péče o zákazníky

ADECCO spol.s r.o.

Místo práce
Plzeň, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

- poskytování profesionální péče o zákazníka prostřednictvím e-mailu a telefonu
- poskytování promyšlených a inteligentních řešení v situacích s vysokým tlakem a stále s ohledem na důležité detaily
- definujte a řešte dotazy našich zákazníků včas
- přemýšlejte rychle a proaktivně a vždy udržujte přehled o věcech v dynamickém a rychlém prostředí

Zaměstnanecké výhody, benefity

- smlouva na HPP
- platové ohodnocení 26.000 Kč - 30.000 Kč
- stravenky v hodnotě 80 Kč
- moderní pracoviště v centru Plzně, Česká republika
- nápoje a ovoce zdarma, denní stravenky a týdenní týmová snídaně
- pracovní doba rozložena podle směn týmů
- 22 dní dovolené

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Jiné administrativní a podpůrné služby

Specialista péče o zákazníky

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské bez maturity
středoškolské s maturitou

Osobnostní předpoklady a dovednosti

- zkušenosti se zákaznickým servisem nebo přepravní logistikou
- Velmi dobré znalosti anglického a českého jazyka
- příjemné vystupování
- spolehlivost a zodpovědnost

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců
ID: 3813929  Dátum zverejnenia: 22.1.2020