Zákaznický servis

ADECCO spol.s r.o.

Místo práce
Beroun, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Pravidelná komunikace se zákazníky
Řešení reklamací
Zpracovávání objednávek a zákaznická podpora
Sledování stavu dodávek

Zaměstnanecké výhody, benefity

Uplatnění v mezinárodní výrobní společnosti
Pružná pracovní doba
25 dní dovolené
Příspěvek na životní nebo penzijní pojištění
Sick days
Dotované závodní stravování a další benefity

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

strojírenský průmysl

Mezinárodní výrobní společnost.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)

Řidičský průkaz

B

Osobnostní předpoklady a dovednosti

SŠ vzdělání, ideálně technického směru
Praxe v oblasti zákaznického servisu preferována, případně zkušenost s nákupem či logistikou
Nutná komunikativní znalost anglického jazyka (denní využití)!
Znalost MS Excel, SAP

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců
ID: 3847077  Dátum zverejnenia: 16.3.2020