Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Nový projekt - klientský Data support s francouzštinou
ADECCO spol.s r.o.
Místo práce
Brno, Česko
Brno, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
1.1.2021
1.1.2021
Mzdové podmínky (brutto)
28 000 - 30 000 Kč/měsíc
28 000 - 30 000 Kč/měsíc
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Láká Tě proniknout do světa dat a investic, stát se součástí nově vzniklého projektu, rozvíjet v práci své jazykové dovednosti, mít 28 dní volna na relax a pracovat v pohodovém prostředí?
Super, pak čti dál, pozice KLIENTSKÝ DATA SUPPORT s FRANCOUZŠTINOU Tě bude hodně zajímat!
VHODNÉ I PRO ABSOLVENTY!
Na této pozici budeš:
- zajišťovat komunikaci s investičními a finančními institucemi (po telefonu, po emailu)
- získávat data a vkládat je do interní databáze
- starat se o aktualizování dat
- kontrolovat správnost dat, případně řešit následné opravy
- zodpovídat dotazy klientů
- komunikovat s kolegy ze zahraničních poboček
Co je pro nás důležité, abys měl/a:
- vystudovaný obor v oblasti ekonomie (min. středoškolské, ideálně vysokoškolské), nebo zkušenosti z finanční/investiční sféry výhodou
- znalost FRANCOUZŠTINY na pokročilé úrovni umožňující komunikaci s rodilým mluvčím (min. na úrovni C1)
- komunikativní znalost ANGLIČTINY (min. na úrovni B2)
- pokročilou znalost MS Office, převážně EXCEL na velmi dobré úrovni
- zájem o problematiku finančnictví a investování
- schopnost zaměřit se na detail
- schopnost pracovat samostatně
- týmového ducha
Super, pak čti dál, pozice KLIENTSKÝ DATA SUPPORT s FRANCOUZŠTINOU Tě bude hodně zajímat!
VHODNÉ I PRO ABSOLVENTY!
Na této pozici budeš:
- zajišťovat komunikaci s investičními a finančními institucemi (po telefonu, po emailu)
- získávat data a vkládat je do interní databáze
- starat se o aktualizování dat
- kontrolovat správnost dat, případně řešit následné opravy
- zodpovídat dotazy klientů
- komunikovat s kolegy ze zahraničních poboček
Co je pro nás důležité, abys měl/a:
- vystudovaný obor v oblasti ekonomie (min. středoškolské, ideálně vysokoškolské), nebo zkušenosti z finanční/investiční sféry výhodou
- znalost FRANCOUZŠTINY na pokročilé úrovni umožňující komunikaci s rodilým mluvčím (min. na úrovni C1)
- komunikativní znalost ANGLIČTINY (min. na úrovni B2)
- pokročilou znalost MS Office, převážně EXCEL na velmi dobré úrovni
- zájem o problematiku finančnictví a investování
- schopnost zaměřit se na detail
- schopnost pracovat samostatně
- týmového ducha
Zaměstnanecké výhody, benefity
Co Ti můžeme nabídnout:
- práci na HPP pro stabilní mezinárodní společnost
- možnost být součástí nového projektu
- partu skvělých kolegů, co tě nenechají ve štychu
- velice příjemné pohodové pracovní prostředí
- 25 dní dovolené + 3 sick days
- možnost práce na home office
- plně hrazené stravenky (120 Kč/den)
- plně hrazenou Multisport kartu
- příspěvek na penzijní připojištění
- relax room a venkovní terasu pro chvíle odpočinku
- firemní akce
a další super benefity
Místo výkonu práce: Brno - Štýřice
- práci na HPP pro stabilní mezinárodní společnost
- možnost být součástí nového projektu
- partu skvělých kolegů, co tě nenechají ve štychu
- velice příjemné pohodové pracovní prostředí
- 25 dní dovolené + 3 sick days
- možnost práce na home office
- plně hrazené stravenky (120 Kč/den)
- plně hrazenou Multisport kartu
- příspěvek na penzijní připojištění
- relax room a venkovní terasu pro chvíle odpočinku
- firemní akce
a další super benefity
Místo výkonu práce: Brno - Štýřice
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Jiné administrativní a podpůrné služby
mezinárodní společnost - finance, investice, podílové fondy
mezinárodní společnost - finance, investice, podílové fondy
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2) a Francouzský jazyk - Pokročilý (C1)
Ostatní znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 3997397
Dátum zverejnenia: 9.11.2020
2020-11-09
lokalita: Brno Pozícia: Administrativní pracovník, referent, Helpdesk operátor, Specialista back office, Specialista finančních trhů, Specialista podpory zákazníků Spoločnosť: ADECCO spol.s r.o.
Spodná hranica mzdy (brutto): 28 000 Kč/měsíc