Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Baví Vás obchod a komunikace? Chcete získat nové zkušenosti?
ADECCO spol.s r.o.
Místo práce
Ostrava, Česko
Ostrava, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
1.dubna 2021
1.dubna 2021
Mzdové podmínky (brutto)
25 000 - 38 000 Kč/měsíc
25 000 - 38 000 Kč/měsíc
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Vyhledáváte kontakt s lidmi a rádi komunikujete po telefonu? Zároveň umíte vycítit obchodní příležitost, která povede ke spokojenosti zákazníka? Jste nadšení obchodníci tělem, i duší, s alespoň krátkou zkušeností s aktivním prodejem? Náplní práce je rozhodně i drobná administrativa, s počítači tedy kamarádíte alespoň na základní úrovni?
O svátcích a víkendech nepracujeme, máme zkrácenou pracovní dobu a navíc máme hromadu skvělých benefitů! Pojďme se podívat na nabídku, která nastartuje Vaši kariéru a kde se rozvoji ani odměně meze nekladou…
A co budete dělat?
- odbavovat telefonické hovory se zákazníky společnosti
- pomáhat nalézt a nabídnout vhodná řešení
- pomáhat zákazníkům se zorientovat
- prodávat služby, které zákazníci opravdu potřebují, žádný “obchod s deštěm“ :)
- vzdělávat se, komunikovat, bavit se
Co všechno Vám nabízíme?
- práci v dynamické a stabilní společnosti, která se o své zaměstnance stará
- kontinuální vzdělávání
- pravidelné firemní akce, teambuildingy
- příjemné pracovní prostředí a přátelské kolegy
- výjimečný balíček benefitů (až trojnásobná částka na Cafeterii oproti standardu)
- možnost kariérního růstu
- získání pracovních zkušeností na poli zákaznického servisu, obchodu, administrativy
- občasný Home Office
- pracovní dobu 37,5h
- v případě zájmu i zkrácený úvazek na 4 nebo 6 hodin
- více dovolené, než byste čekali :)
O svátcích a víkendech nepracujeme, máme zkrácenou pracovní dobu a navíc máme hromadu skvělých benefitů! Pojďme se podívat na nabídku, která nastartuje Vaši kariéru a kde se rozvoji ani odměně meze nekladou…
A co budete dělat?
- odbavovat telefonické hovory se zákazníky společnosti
- pomáhat nalézt a nabídnout vhodná řešení
- pomáhat zákazníkům se zorientovat
- prodávat služby, které zákazníci opravdu potřebují, žádný “obchod s deštěm“ :)
- vzdělávat se, komunikovat, bavit se
Co všechno Vám nabízíme?
- práci v dynamické a stabilní společnosti, která se o své zaměstnance stará
- kontinuální vzdělávání
- pravidelné firemní akce, teambuildingy
- příjemné pracovní prostředí a přátelské kolegy
- výjimečný balíček benefitů (až trojnásobná částka na Cafeterii oproti standardu)
- možnost kariérního růstu
- získání pracovních zkušeností na poli zákaznického servisu, obchodu, administrativy
- občasný Home Office
- pracovní dobu 37,5h
- v případě zájmu i zkrácený úvazek na 4 nebo 6 hodin
- více dovolené, než byste čekali :)
Zaměstnanecké výhody, benefity
Bonusy/prémie, provize z prodeje, příspěvek na dovolenou, sleva na firemní výrobky/služby, příspěvek na penzijní/životní připojištění, příspěvek na dopravu, dovolená 5 týdnů, vzdělávací kurzy, školení, kafetérie, příspěvek na sport/kulturu/volný čas, příspěvek na vzdělání, zvýhodněné půjčky zaměstnancům, zdravotní volno/sickdays, možnost občasné práce z domova, firemní akce, dovolená více než 5 týdnů, individuální rozpočet na osobnostní růst
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
telekomunikace
Zaujala Vás pracovní nabídka? Ozvěte se, rádi o Vás uslyšíme :)
Zaujala Vás pracovní nabídka? Ozvěte se, rádi o Vás uslyšíme :)
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
základní vzdělání
student střední školy
středoškolské bez maturity
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
student střední školy
středoškolské bez maturity
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Jazykové znalosti
Český jazyk - Expert (C2)
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 4045926
Dátum zverejnenia: 12.3.2021
2021-03-12
lokalita: Ostrava Pozícia: Administrativní pracovník, referent, Specialista podpory zákazníků, Telefonní operátor Spoločnosť: ADECCO spol.s r.o.
Spodná hranica mzdy (brutto): 25 000 Kč/měsíc