Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Obchodní zástupce - region Čechy
ADECCO spol.s r.o.
Místo práce
Středočeský kraj (Práce vyžaduje cestování)
Středočeský kraj (Práce vyžaduje cestování)
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmínky (brutto)
35 000 - 60 000 Kč/měsícfixní mzda + provize z prodeje
35 000 - 60 000 Kč/měsícfixní mzda + provize z prodeje
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Pro našeho dobrého klienta v oblasti průmyslových oprav elektroniky a mechanické automatizace hledáme asertivního a obchodně zdatného člověka na pozici SALES REPRESENTATIVE pro REGION ČECHY.
Na této pozici budete:
• komunikovat se stávajícími klienty a hledat řešení pro jejich potřeby
• aktivně oslovovat nové klienty a navazovat s nimi obchodní vztahy
• nastavovat podmínky spolupráce (nabídka služeb, cenotvorba)
• sledovat trendy v oblasti automatizace, monitorovat konkurenci
• zajišťovat pravidelný reporting pro EU Sales Directora (v angličtině)
• konzultovat nové strategie napříč firmou
• aktivně jezdit za klienty v regionu Čechy, obstarávat potřebnou administrativu na home officu a 2-4x měsíčně navštěvovat pobočku ve Zlínském kraji
Jako vhodný kandidát máte:
• zkušenost s obchodní činností
• velmi dobré komunikační a vyjednávací dovednosti
• znalost anglického jazyka umožňující plynulou konverzaci (min. B2)
• zaměření na cíl, asertivitu
• nadšení pro učení se něčeho nového
• dobré organizační dovednosti a time management
• příjemné reprezentativní vystupování, proklientský přístup
• řidičský průkaz B - aktivní řidič
Na této pozici budete:
• komunikovat se stávajícími klienty a hledat řešení pro jejich potřeby
• aktivně oslovovat nové klienty a navazovat s nimi obchodní vztahy
• nastavovat podmínky spolupráce (nabídka služeb, cenotvorba)
• sledovat trendy v oblasti automatizace, monitorovat konkurenci
• zajišťovat pravidelný reporting pro EU Sales Directora (v angličtině)
• konzultovat nové strategie napříč firmou
• aktivně jezdit za klienty v regionu Čechy, obstarávat potřebnou administrativu na home officu a 2-4x měsíčně navštěvovat pobočku ve Zlínském kraji
Jako vhodný kandidát máte:
• zkušenost s obchodní činností
• velmi dobré komunikační a vyjednávací dovednosti
• znalost anglického jazyka umožňující plynulou konverzaci (min. B2)
• zaměření na cíl, asertivitu
• nadšení pro učení se něčeho nového
• dobré organizační dovednosti a time management
• příjemné reprezentativní vystupování, proklientský přístup
• řidičský průkaz B - aktivní řidič
Zaměstnanecké výhody, benefity
Co Vám můžeme nabídnout:
• fixní mzdu + procenta z prodeje
• práci na home office
• profesní vzdělávání, školení, jazykové kurzy
• služební auto i pro soukromé účely, notebook, mobilní telefon
• stravenky
• 20 dní dovolené
• havarijní pojištění
• fixní mzdu + procenta z prodeje
• práci na home office
• profesní vzdělávání, školení, jazykové kurzy
• služební auto i pro soukromé účely, notebook, mobilní telefon
• stravenky
• 20 dní dovolené
• havarijní pojištění
Informace o náboru
Je tato pozice pro Vás jako stvořená? Výborně, v tom případě mi neváhejte poslat Váš životopis v ČJ a AJ na email [email protected] nebo prostřednictvím odpovědního formuláře.
Budu se těšit :-)
Alžběta
Budu se těšit :-)
Alžběta
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Opravny a servisy (kromě aut) a jiné osobní služby
klient v oblasti průmyslových oprav elektroniky a mechanické automatizace
klient v oblasti průmyslových oprav elektroniky a mechanické automatizace
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2) a Český jazyk - Expert (C2)
Řidičský průkaz
B
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 4055912
Dátum zverejnenia: 1.4.2021
2021-04-01
lokalita: Středočeský kraj (Práce vyžaduje cestování) Pozícia: Account manager, Key account manager, Obchodní manažer, Obchodní referent, Obchodní zástupce Spoločnosť: ADECCO spol.s r.o.
Spodná hranica mzdy (brutto): 35 000 Kč/měsíc