Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Manažer/ka pobočky call centra a prodejního týmu v Brně
ADECCO spol.s r.o.
Místo práce
Jihomoravský kraj, Česko
Jihomoravský kraj, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
Od 35 000 Kč/měsíc
Od 35 000 Kč/měsíc
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
- Motivace, povzbuzování a vedení týmu lidí
- Řízení pobočky po administrativní stránce
- Efektivní plánování kapacity a reagování na neočekávané situace
- Předávání zpětné vazby druhým, práce v týmu
- Rozvoj svěřeného týmu, aktivní náslechy
- Nábor nových lidí
- Řízení pobočky po administrativní stránce
- Efektivní plánování kapacity a reagování na neočekávané situace
- Předávání zpětné vazby druhým, práce v týmu
- Rozvoj svěřeného týmu, aktivní náslechy
- Nábor nových lidí
Zaměstnanecké výhody, benefity
- Pružná pracovní doba
- Mzdové ohodnocení podle odpovídajících znalostí a zkušeností
- Bonusy/prémie, provize z prodeje
- 5 týdnů dovolené
- Přátelský kolektiv stabilní společnosti
- Moderní pracovní prostředí
- Různorodost práce a odpovědnost
- Mobilní telefon a notebook
- Firemní akce
- Multisport karta
- Možnost si napracovat hodiny
- Občerstvení na pracovišti
- Dog-friendly office
- Vzdělávací kurzy, možnost školení
- Možnost osobního i kariérního růstu
- Nástup možný ihned
- Mzdové ohodnocení podle odpovídajících znalostí a zkušeností
- Bonusy/prémie, provize z prodeje
- 5 týdnů dovolené
- Přátelský kolektiv stabilní společnosti
- Moderní pracovní prostředí
- Různorodost práce a odpovědnost
- Mobilní telefon a notebook
- Firemní akce
- Multisport karta
- Možnost si napracovat hodiny
- Občerstvení na pracovišti
- Dog-friendly office
- Vzdělávací kurzy, možnost školení
- Možnost osobního i kariérního růstu
- Nástup možný ihned
Informace o náboru
Zaujala Vás naše nabídka? Skvělé, v tom případě neváhejte a zašlete mi svůj strukturovaný životopis v českém i anglickém jazyce, a to prostřednictvím odpovědního formuláře.
Těším se na Vaši odpověď a přeji krásný den!
Běla
Těším se na Vaši odpověď a přeji krásný den!
Běla
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Jiné neuvedené oblasti
Do našeho týmu v Brně hledáme novou posilu!
Naše firma se zabývá energetickým poradenstvím pro domácnosti a podnikatele. Hledáme proto kolegu či kolegyni se smyslem pro detail a zodpovědným přístupem k práci.
Očekáváte od práce výzvu a zároveň i zábavu? Neváhejte a ozvěte se. Budeme se těšit na vzájemnou spolupráci.
Do našeho týmu v Brně hledáme novou posilu!
Naše firma se zabývá energetickým poradenstvím pro domácnosti a podnikatele. Hledáme proto kolegu či kolegyni se smyslem pro detail a zodpovědným přístupem k práci.
Očekáváte od práce výzvu a zároveň i zábavu? Neváhejte a ozvěte se. Budeme se těšit na vzájemnou spolupráci.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
student střední školy
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
Vzdělání v oboru
energetické poradenství pro domácnosti a podnikatele, manažer prodejního týmu, zákaznický servis, administrativa
Jazykové znalosti
Český jazyk - Pokročilý (C1)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
- SŠ vzdělání
- Zkušenosti na podobné pozici
- Znalosti z oblasti energetiky výhodou
- Zkušenosti z call centra nebo zákaznického servisu výhodou
- Schopnost povzbudit, burcovat, chválit, motivovat a vést tým lidí
- Umět dát druhým zpětnou vazbu
- Samostatnost, pečlivost, komunikativnost, flexibilita
- Schopnost umět si stanovovat priority
- Zkušenosti na podobné pozici
- Znalosti z oblasti energetiky výhodou
- Zkušenosti z call centra nebo zákaznického servisu výhodou
- Schopnost povzbudit, burcovat, chválit, motivovat a vést tým lidí
- Umět dát druhým zpětnou vazbu
- Samostatnost, pečlivost, komunikativnost, flexibilita
- Schopnost umět si stanovovat priority
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 4189002
Dátum zverejnenia: 22.10.2021
2021-10-22
lokalita: Jihomoravský kraj Pozícia: Administrativní pracovník, referent, Odborný prodejce, Produktový manažer, Specialista podpory zákazníků, Vedoucí prodejny/provozu Spoločnosť: ADECCO spol.s r.o.
Spodná hranica mzdy (brutto): 35 000 Kč/měsíc