Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Konzultant - Daně - Praha
ADECCO spol.s r.o.
Místo práce
Prague, Česko
Prague, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
ihned
ihned
Mzdové podmínky (brutto)
Od 55 000 Kč/měsícBonusy
Od 55 000 Kč/měsícBonusy
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Jsi zkušený daňový specialista a hledáš cestu k dalšímu rozvoji?
Toužíš po týmu, kde jsou si kolegové oporou a vzájemně si pomáhají?
Hledáš inspirující moderní prostředí kanceláře, kde tě bude práce bavit?
Potom určitě pokračuj ve čtení:
Co bude náplní Tvé práce?
- Konzultace v oblasti daňové problematiky
- Ověřování účetnictví z daňového hlediska
- Odborné projednávání s klienty a členy daňového týmu
- Zpracování daňových přiznání pro klienty, dále jejich zastupování při jednání s FÚ
- Zpracování odborných stanovisek pro české i zahraniční klienty
- Účast na speciálních projektech
Co od Tebe potřebujeme?
- VŠ
- Min. 3 roky praxe z poradenství či ekonomického oddělení, může být praxe z pozice Asistenta daňového poradce, Daňového konzultanta, Tax managera
- Umět účtovat
- Pokročilou znalost AJ nebo NJ (budete jednat se zahraničními klienty telefonicky i e-mailem), ideální úroveň je B2 a lepší
- Základní znalost Excelu (základní funkce, filtry)
- Týmového ducha
Co Ti na oplátku firma nabídne?
- Zázemí významné auditorské a poradenské společnosti
- Krásné moderní prostory se skvělými kávovary, občerstvením na pracovišti a místností pro Tvůj relax, hry a odpočinek
- Spolupráci s týmem skvělých poradců
- Velký důraz na vzdělávání
- Rozvoj znalostí a zkušeností a možnost rychlého růstu a vedení svého týmu
- Odborná školení, podporu profesní kvalifikace, jazykové vzdělávání
- Celofiremní i mimopracovní akce, týmové aktivity, mnoho teambuildingů
- Široké spektrum benefitů
Toužíš po týmu, kde jsou si kolegové oporou a vzájemně si pomáhají?
Hledáš inspirující moderní prostředí kanceláře, kde tě bude práce bavit?
Potom určitě pokračuj ve čtení:
Co bude náplní Tvé práce?
- Konzultace v oblasti daňové problematiky
- Ověřování účetnictví z daňového hlediska
- Odborné projednávání s klienty a členy daňového týmu
- Zpracování daňových přiznání pro klienty, dále jejich zastupování při jednání s FÚ
- Zpracování odborných stanovisek pro české i zahraniční klienty
- Účast na speciálních projektech
Co od Tebe potřebujeme?
- VŠ
- Min. 3 roky praxe z poradenství či ekonomického oddělení, může být praxe z pozice Asistenta daňového poradce, Daňového konzultanta, Tax managera
- Umět účtovat
- Pokročilou znalost AJ nebo NJ (budete jednat se zahraničními klienty telefonicky i e-mailem), ideální úroveň je B2 a lepší
- Základní znalost Excelu (základní funkce, filtry)
- Týmového ducha
Co Ti na oplátku firma nabídne?
- Zázemí významné auditorské a poradenské společnosti
- Krásné moderní prostory se skvělými kávovary, občerstvením na pracovišti a místností pro Tvůj relax, hry a odpočinek
- Spolupráci s týmem skvělých poradců
- Velký důraz na vzdělávání
- Rozvoj znalostí a zkušeností a možnost rychlého růstu a vedení svého týmu
- Odborná školení, podporu profesní kvalifikace, jazykové vzdělávání
- Celofiremní i mimopracovní akce, týmové aktivity, mnoho teambuildingů
- Široké spektrum benefitů
Zaměstnanecké výhody, benefity
Bonusy/prémie, notebook, flexibilní začátek/konec pracovní doby, stravenky/příspěvek na stravování, dovolená 5 týdnů, vzdělávací kurzy, školení, kafetérie, občerstvení na pracovišti, příspěvek na vzdělání, možnost občasné práce z domova, firemní akce, možnost si napracovat hodiny
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Účetní a auditorské činnosti
Moderní středně velká poradenská společnost s prestižními klienty.
Moderní středně velká poradenská společnost s prestižními klienty.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
vysokoškolské II. stupně
Vzdělání v oboru
Ekonomika, finance
Jazykové znalosti
Český jazyk - Expert (C2) nebo Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2) nebo Německý jazyk - Středně pokročilý (B2)
Ostatní znalosti
Microsoft Excel - Mírně pokročilý
Řidičský průkaz
B
Počet let praxe
3
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 4202085
Dátum zverejnenia: 12.11.2021
2021-11-12
lokalita: Praha Pozícia: Daňový poradce Spoločnosť: ADECCO spol.s r.o.
Spodná hranica mzdy (brutto): 55 000 Kč/měsíc