Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Customer Service Agent
Advantage Consulting, s.r.o.
Místo práce
Vysočina, Jihomoravský kraj, Brno, Kraj Vysočina
Vysočina, Jihomoravský kraj, Brno, Kraj Vysočina
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmínky (brutto)
21.000,- Kč - 27.500,- Kč
21.000,- Kč - 27.500,- Kč
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
* Delivering customer services for German speaking customers
* Answering product and service questions via phone
* Providing accurate, valid and complete information by using an internal information system
* Keeping records of customer interactions and actions taken
* Maintaining a professional telephone manner and providing the best service to the customers
* Answering product and service questions via phone
* Providing accurate, valid and complete information by using an internal information system
* Keeping records of customer interactions and actions taken
* Maintaining a professional telephone manner and providing the best service to the customers
Zaměstnanecké výhody, benefity
* Bonus payment (depending on work performance)
* Language courses
* Meal vouchers
* Unlimited work contract
* Career growth possibility
* Discounts on company products
* The position is suitable for non-Czech speakers
* Full home office posibility
* Language courses
* Meal vouchers
* Unlimited work contract
* Career growth possibility
* Discounts on company products
* The position is suitable for non-Czech speakers
* Full home office posibility
Informace o náboru
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj strukturovaný životopis ve WORDu na emailovou adresu [email protected]. Nebudeme-li Vás kontaktovat do tří týdnů od přijetí Vašeho životopisu, byla v prvním kole výběrového řízení dána přednost jinému kandidátovi.
Odpovědí na tento inzerát či zasláním Vašeho životopisu a případných dalších osobních materiálů do personální agentury práce Advantage Consulting, s.r.o. a AC Jobs, s.r.o. dáváte souhlas ke shromažďování, zpracování a uchování Vašich osobních údajů dle zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a se zasíláním pracovních nabídek. Tento souhlas platí až do jeho odvolání písemnou formou. Naše personální agentura práce poskytuje služby a poradenství v oblasti náboru zaměstnanců (recruitment), Assessment Centrum a zapůjčování THP pracovníků. Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Odpovědí na tento inzerát či zasláním Vašeho životopisu a případných dalších osobních materiálů do personální agentury práce Advantage Consulting, s.r.o. a AC Jobs, s.r.o. dáváte souhlas ke shromažďování, zpracování a uchování Vašich osobních údajů dle zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a se zasíláním pracovních nabídek. Tento souhlas platí až do jeho odvolání písemnou formou. Naše personální agentura práce poskytuje služby a poradenství v oblasti náboru zaměstnanců (recruitment), Assessment Centrum a zapůjčování THP pracovníků. Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Jiné administrativní a podpůrné služby
Mezinárodní společnost
Mezinárodní společnost
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
Vzdělání v oboru
Zákaznická podpora
Jazykové znalosti
Německý jazyk - Pokročilý (C1) a Anglický jazyk - Mírně pokročilý (B1)
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Osobnostní předpoklady a dovednosti
* Excellent knowledge of German
* Good knowledge of English
* High school degree
* Ability to remain professional and courteous with customers at all times
* Ability to multi-task, prioritise, and manage time effectively
* Good knowledge of English
* High school degree
* Ability to remain professional and courteous with customers at all times
* Ability to multi-task, prioritise, and manage time effectively
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 2725723
Dátum zverejnenia: 29.5.2017
2017-05-29
lokalita: Vysočina, Jihomoravský kraj, Brno, Kraj Vysočina Pozícia: Asistent, Helpdesk operátor, Specialista podpory zákazníků Spoločnosť: Advantage Consulting, s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 21.000,- Kč - 27.500,- Kč