Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Asistentka na obchodním oddělení - nástup ihned
Advantage Consulting, s.r.o.
Místo práce
Praha
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
23.000,- Kč - 25.000,- Kč
23.000,- Kč - 25.000,- Kč
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
* podpora pro obchodní oddělení (3 členové)
* vedení evidence cen a vzorků
* tvorba odkladů pro reporty, katalogy a ceníky
* pomoc s prezentacemi obchodního ředitele
* měsíční porovnávání výsledků
* další potřebná administrativa
* vedení evidence cen a vzorků
* tvorba odkladů pro reporty, katalogy a ceníky
* pomoc s prezentacemi obchodního ředitele
* měsíční porovnávání výsledků
* další potřebná administrativa
Zaměstnanecké výhody, benefity
* stabilní práci v centru Prahy
* adekvátní mzdové ohodnocení
* dotované stravování
* příspěvky na sportovní aktivity
* mobilní telefon i pro soukromé účely
* možnost nastoupit IHNED
* místo výkonu práce: Praha Pankrác
* adekvátní mzdové ohodnocení
* dotované stravování
* příspěvky na sportovní aktivity
* mobilní telefon i pro soukromé účely
* možnost nastoupit IHNED
* místo výkonu práce: Praha Pankrác
Informace o náboru
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu [email protected]ěšíme se na konzultaci s Vámi!
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Výroba potravin, nápojů a tabákových výrobků
Stabilní firma
Stabilní firma
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Osobnostní předpoklady a dovednosti
* min. SŠ vzdělání
* zkušenosti na pozici asistentky alespoň rok
* znalost práce na PC (MS Office - tabulky, reporty, grafy, prezentace)
* pečlivost a samostatnost
* příjemný vzhled a vystupování
* zkušenosti na pozici asistentky alespoň rok
* znalost práce na PC (MS Office - tabulky, reporty, grafy, prezentace)
* pečlivost a samostatnost
* příjemný vzhled a vystupování
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 3170254
Dátum zverejnenia: 25.8.2017
2017-08-25
lokalita: Praha Pozícia: Administrativní pracovník, referent, Obchodní referent, Sekretářka Spoločnosť: Advantage Consulting, s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 23.000,- Kč - 25.000,- Kč