Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Obchodní referent/ka
Advantage Consulting, s.r.o.
Místo práce
Olomoucký kraj
Olomoucký kraj
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
26.03.2018
26.03.2018
Mzdové podmínky (brutto)
20.000,- Kč - 25.000,- Kč
20.000,- Kč - 25.000,- Kč
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
* telefonická a e-mailová komunikace s klienty, vyřizování požadavků, udržování kontaktu
* úzká spolupráce se Sales Managerem
* provádění analýz a prezentace výsledků
* příprava prodejních podkladů a dokumentace k zakázkám
* úzká spolupráce se Sales Managerem
* provádění analýz a prezentace výsledků
* příprava prodejních podkladů a dokumentace k zakázkám
Zaměstnanecké výhody, benefity
* rozvoj v mezinárodní perspektivní společnosti
* možnost vzdělávacích kurzů v rámci pracovní doby
* pružnou pracovní dobu
* možnost home office
* sick days
* služební mobilní telefon a notebook i k soukromým účelům
* stravenky k jednání
* smlouvu na dobu neurčitou
* místo výkonu práce: Olomoucko
* možnost vzdělávacích kurzů v rámci pracovní doby
* pružnou pracovní dobu
* možnost home office
* sick days
* služební mobilní telefon a notebook i k soukromým účelům
* stravenky k jednání
* smlouvu na dobu neurčitou
* místo výkonu práce: Olomoucko
Informace o náboru
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu [email protected].
Těšíme se na konzultaci s Vámi!
Těšíme se na konzultaci s Vámi!
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Odpadové hospodářství
Mezinárodní firma působící v oblasti odpadového hodpodářství
Mezinárodní firma působící v oblasti odpadového hodpodářství
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2) nebo Polský jazyk - Středně pokročilý (B2)
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Osobnostní předpoklady a dovednosti
* anglický nebo polský jazyk na komunikativní úrovni
* uživatelská znalost MS Office
* všeobecný přehled v oblasti prodeje a marketingu
* organizační schopnosti a orientace na klienta
* praxe na obdobné pozici výhodou
* uživatelská znalost MS Office
* všeobecný přehled v oblasti prodeje a marketingu
* organizační schopnosti a orientace na klienta
* praxe na obdobné pozici výhodou
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 3312566
Dátum zverejnenia: 19.3.2018
2018-03-19
lokalita: Olomoucký kraj Pozícia: Administrativní pracovník, referent, Asistent, Obchodní referent, Referent, Specialista pohledávek Spoločnosť: Advantage Consulting, s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 20.000,- Kč - 25.000,- Kč