Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Asistentka - recepční
Advantage Consulting, s.r.o.
Místo práce
Praha
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
23.000,- Kč - 27.000,- Kč
23.000,- Kč - 27.000,- Kč
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
* Komunikace jak s kolegy, tak manažery a zákazníky z různých zemí světa
* Zajišťování chodu kanceláře od objednávek občerstvení pro jednání se zákazníky až po propisky
* Administrativní podpora pro kolegy ze servisního oddělení při zajištění náhradních dílů
* Kompletní administrativa spojená s chodem kanceláře (evidence pošty, rezervace automobilů, aj.)
* Zajišťování chodu kanceláře od objednávek občerstvení pro jednání se zákazníky až po propisky
* Administrativní podpora pro kolegy ze servisního oddělení při zajištění náhradních dílů
* Kompletní administrativa spojená s chodem kanceláře (evidence pošty, rezervace automobilů, aj.)
Zaměstnanecké výhody, benefity
* Mladý a fajn kolektiv
* Pečlivé zaškolení
* Pestrá náplň práce, kdy si vlastní čas organizuješ dle priorit samostatně
* 23 dní řádné dovolené, po zkušební době 2 sick days
* Stravenky
* Motivační systém odměňování
* Možnost vzdělávání
* Příjemné prostředí v moderních kancelářích na Praze 6
Bavilo by Tě pracovat pro nadnárodní společnost, být v centru našeho obchodního dění a mít zodpovědnou samostatnou práci? Tak si pospěšte a zašlete nám co nejdříve svůj životopis!
Pokud Ti neodpovíme do 3 týdnů, pravděpodobně jsme vybrali jiného uchazeče/uchazečku!
* Pečlivé zaškolení
* Pestrá náplň práce, kdy si vlastní čas organizuješ dle priorit samostatně
* 23 dní řádné dovolené, po zkušební době 2 sick days
* Stravenky
* Motivační systém odměňování
* Možnost vzdělávání
* Příjemné prostředí v moderních kancelářích na Praze 6
Bavilo by Tě pracovat pro nadnárodní společnost, být v centru našeho obchodního dění a mít zodpovědnou samostatnou práci? Tak si pospěšte a zašlete nám co nejdříve svůj životopis!
Pokud Ti neodpovíme do 3 týdnů, pravděpodobně jsme vybrali jiného uchazeče/uchazečku!
Informace o náboru
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu: [email protected]. Těšíme se na konzultaci s Vámi!
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Jiné administrativní a podpůrné služby
Nadnárodní společnost Konica Minolta.
Nadnárodní společnost Konica Minolta.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Osobnostní předpoklady a dovednosti
* Uvítáme kolegyni, která je schopna dělat efektivně více věcí naráz
* Komunikace v anglickém jazyce je pro Tebe rutinou jak v hovorové, tak psané formě
* Úspěšně jsi dokončila střední školu – obor pro nás není rozhodující
* Už jsi pracoval/a na obdobné pozici a jen tak Tě něco nepřekvapí
* Rozumíš si s počítačem – internímu systému Tě naučíme, je ale třeba mít dobrý základ
* Pokud jsi samostatná a komunikativní osobnost, máš velkou výhodu
* Řídit a organizovat umíš nejen věci okolo, ale také auto – občas je nutné řešit servisní prohlídky nebo opravy aut (standardní jsou přejezdy v rámci Prahy)
* Komunikace v anglickém jazyce je pro Tebe rutinou jak v hovorové, tak psané formě
* Úspěšně jsi dokončila střední školu – obor pro nás není rozhodující
* Už jsi pracoval/a na obdobné pozici a jen tak Tě něco nepřekvapí
* Rozumíš si s počítačem – internímu systému Tě naučíme, je ale třeba mít dobrý základ
* Pokud jsi samostatná a komunikativní osobnost, máš velkou výhodu
* Řídit a organizovat umíš nejen věci okolo, ale také auto – občas je nutné řešit servisní prohlídky nebo opravy aut (standardní jsou přejezdy v rámci Prahy)
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 3348832
Dátum zverejnenia: 29.3.2018
2018-03-29
lokalita: Praha Pozícia: Asistent Spoločnosť: Advantage Consulting, s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 23.000,- Kč - 27.000,- Kč