Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Asistent/ka obchodního oddělení s aj (od 23.000 Kč)
Advantage Consulting, s.r.o.
Místo práce
Pardubický kraj, Česko
Pardubický kraj, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
23.000,- Kč - 28.000,- Kč
23.000,- Kč - 28.000,- Kč
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
* Zpracování zakázek od klientů v SAPu
* Zákaznický servis pro klienty
* Evidence poptávek a nabídek
* Vypracování cenových nabídek z podkladů kalkulantů
* Evidence klientů
* Zákaznický servis pro klienty
* Evidence poptávek a nabídek
* Vypracování cenových nabídek z podkladů kalkulantů
* Evidence klientů
Zaměstnanecké výhody, benefity
* Týden dovolené navíc
* Jazykové kurzy a technická školení
* Příspěvek na penzijní připojištění
* Příspěvek na ubytování
* Finanční prémie a bonusy
* Místo výkonu práce: okres Ústí nad Orlicí
* Jazykové kurzy a technická školení
* Příspěvek na penzijní připojištění
* Příspěvek na ubytování
* Finanční prémie a bonusy
* Místo výkonu práce: okres Ústí nad Orlicí
Informace o náboru
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu [email protected]ěšíme se na konzultaci s Vámi!
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
elektrotechnický průmysl
Mezinárodní výrobní společnost
Mezinárodní výrobní společnost
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2) nebo Německý jazyk - Středně pokročilý (B2)
Řidičský průkaz
B
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Osobnostní předpoklady a dovednosti
* SŠ/VŠ vzdělání technického nebo ekonomického zaměření
* Komunikativní znalost angličtiny nebo němčiny – denní kontakt se zákzaníky
* Dobrou znalost práce na PC – MS Office, SAP
* Ochotu učit se nové věci, samostatnost, pečlivost
* Časovou flexibilitu a pro zákaznický přístup
* Komunikativní znalost angličtiny nebo němčiny – denní kontakt se zákzaníky
* Dobrou znalost práce na PC – MS Office, SAP
* Ochotu učit se nové věci, samostatnost, pečlivost
* Časovou flexibilitu a pro zákaznický přístup
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 3529178
Dátum zverejnenia: 25.2.2019
2019-02-25
lokalita: Pardubický kraj Pozícia: Asistent, Pracovník reklamačního oddělení, Specialista podpory zákazníků Spoločnosť: Advantage Consulting, s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 23.000,- Kč - 28.000,- Kč