Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Pracovník back office
Advantage Consulting, s.r.o.
Místo práce
Brno-město, Brno, Česko
Brno-město, Brno, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
25000 - 28000
25000 - 28000
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
* příjem a zadávání objednávek do ERP systému
* sledování zásilek ze zahraničí (termíny dodání, ceny, množství)
* správa dat zákazníků v systému
* kooperace s kolegy z podpory zákazníků
* tvorba fakturace
* sledování zásilek ze zahraničí (termíny dodání, ceny, množství)
* správa dat zákazníků v systému
* kooperace s kolegy z podpory zákazníků
* tvorba fakturace
Zaměstnanecké výhody, benefity
* pohodový kolektiv a fajn šéfa
* zázemí stabilní nadnárodní společnosti
* příjemné pracovní prostředí v centru Brna
* motivující mzdové ohodnocení + roční bonusy
* 25 dní dovolené
* stravenky
* pružnou pracovní dobu
* kafeterie
* firemní akce
* místo výkonu práce: Brno centrumZaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu [email protected]ěšíme se na konzultaci s Vámi!
* zázemí stabilní nadnárodní společnosti
* příjemné pracovní prostředí v centru Brna
* motivující mzdové ohodnocení + roční bonusy
* 25 dní dovolené
* stravenky
* pružnou pracovní dobu
* kafeterie
* firemní akce
* místo výkonu práce: Brno centrumZaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu [email protected]ěšíme se na konzultaci s Vámi!
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Jiné neuvedené oblasti
Stabilní společnost
Stabilní společnost
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Osobnostní předpoklady a dovednosti
* SŠ/VŠ vzdělání
* praxi v oblasti zpracování objednávek VELKOU VÝHODOU, další zkušenosti v administrativě/zákaznickém servise vítány
* anglický jazyk na velmi dobré úrovni
* preciznost a týmového ducha
* příjemné vystupování, odolnost vůči stresu
* praxi v oblasti zpracování objednávek VELKOU VÝHODOU, další zkušenosti v administrativě/zákaznickém servise vítány
* anglický jazyk na velmi dobré úrovni
* preciznost a týmového ducha
* příjemné vystupování, odolnost vůči stresu
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 3562660
Dátum zverejnenia: 18.12.2018
2018-12-18
lokalita: Brno - město Pozícia: Administrativní pracovník, referent, Specialista podpory zákazníků Spoločnosť: Advantage Consulting, s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 25000 - 28000