Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Customer Care Coordinator with English + French + Spanish
Advantage Consulting, s.r.o.
Místo práce
Brno-město, Brno, Česko
Brno-město, Brno, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
27000 - 31000
27000 - 31000
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
* poskytování kvalitního servisu zahraničním zákazníkům (B2B segment)
* tvorba reportů v MS Excel (tabulky, užití základních funkcí)
* práce s interním systémem
* kooperace s technickými kolegy
* pravidelný reporting
* tvorba reportů v MS Excel (tabulky, užití základních funkcí)
* práce s interním systémem
* kooperace s technickými kolegy
* pravidelný reporting
Zaměstnanecké výhody, benefity
* práci v mladém kolektivu
* 5 týdnů dovolené
* sickdays
* další bonusy (za znalost dalších cizích jazyků)
* příspěvek na životní nebo penzijní pojištění
* jazykové vzdělávání
* systém kafetérie
* občerstvení na pracovišti v podobě ovoce
* možnost kariérního růstu
* místo výkonu práce: Brno
* 5 týdnů dovolené
* sickdays
* další bonusy (za znalost dalších cizích jazyků)
* příspěvek na životní nebo penzijní pojištění
* jazykové vzdělávání
* systém kafetérie
* občerstvení na pracovišti v podobě ovoce
* možnost kariérního růstu
* místo výkonu práce: Brno
Informace o náboru
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu [email protected]ěšíme se na konzultaci s Vámi!
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Jiné neuvedené oblasti
tiskařský průmysl
tiskařský průmysl
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
Vzdělání v oboru
tiskařský průmysl
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1) nebo Francouzský jazyk - Středně pokročilý (B2) nebo Španělský jazyk - Středně pokročilý (B2)
Řidičský průkaz
B
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Osobnostní předpoklady a dovednosti
* SŠ vzdělání
* pokročilou znalost angličtiny, francouzštiny a španělštiny - podmínkou
* znalost MS Office, především MS Excel
* praxe z call centra výhodou
* práce s MS Office
* nekonfliktního člověka
* pokročilou znalost angličtiny, francouzštiny a španělštiny - podmínkou
* znalost MS Office, především MS Excel
* praxe z call centra výhodou
* práce s MS Office
* nekonfliktního člověka
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 3636287
Dátum zverejnenia: 13.5.2019
2019-05-13
lokalita: Brno - město Pozícia: Administrativní pracovník, referent, Helpdesk operátor, Specialista podpory zákazníků Spoločnosť: Advantage Consulting, s.r.o.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 27000 - 31000