Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Telefonistka Praha - 20 hodin týdně - DPČ
Advantage Consulting, s.r.o.
Místo práce
Praha, Česko
Praha, Česko
Druh pracovního poměru
zkrácený úvazek
zkrácený úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
-----
-----
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
* navolávání schůzek s klienty
* práce s interní databází
* zadávání schůzek do kalendáře obchodníkům
* práce s call skriptem
* evidence domluvených schůzek
* práce s interní databází
* zadávání schůzek do kalendáře obchodníkům
* práce s call skriptem
* evidence domluvených schůzek
Zaměstnanecké výhody, benefity
* možnost přivýdělku
* notebook
* přidělenou kancelář, kterou budete moci sdílet sami pro sebe
* práce na zkrácený úvazek - 20 hodin týdně
* pracovní smlouvu na dohodu o pracovní činnosti
* agenturní zaměstnání
* termín nástupu: IHNED
* místo výkonu práce: Praha
* notebook
* přidělenou kancelář, kterou budete moci sdílet sami pro sebe
* práce na zkrácený úvazek - 20 hodin týdně
* pracovní smlouvu na dohodu o pracovní činnosti
* agenturní zaměstnání
* termín nástupu: IHNED
* místo výkonu práce: Praha
Informace o náboru
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu [email protected]ěšíme se na konzultaci s Vámi!
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Informační technologie, počítačové programování, webové portály
IT společnost
IT společnost
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské bez maturity
středoškolské s maturitou
středoškolské s maturitou
Osobnostní předpoklady a dovednosti
* SOU/SŠ vzdělání
* praxi v call centru nebo na obdobné pozici
* základní znalost MS Office
* příjemné vystupování
* výborné komunikační schopnosti
* praxi v call centru nebo na obdobné pozici
* základní znalost MS Office
* příjemné vystupování
* výborné komunikační schopnosti
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 3678493
Dátum zverejnenia: 11.7.2019
2019-07-11
lokalita: Praha Pozícia: Administrativní pracovník, referent, Helpdesk operátor, Specialista back office, Specialista podpory zákazníků, Telefonní operátor Spoločnosť: Advantage Consulting, s.r.o.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: -----