Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Specialista back office s NJ + AJ
Advantage Consulting, s.r.o.
Místo práce
Zlín, Česko
Zlín, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
20 000 - 25 000 Kč/měsíc25000
20 000 - 25 000 Kč/měsíc25000
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
* komunikace s německými zákazníky prostřednictvím emailu i telefonu
* fakturace
* kooperace napříč odděleními (sklad, výroba, obchodní oddělení, aj.)
* tvorba výdejek ze skladu
* rezervace produktů pro zákazníky
* fakturace
* kooperace napříč odděleními (sklad, výroba, obchodní oddělení, aj.)
* tvorba výdejek ze skladu
* rezervace produktů pro zákazníky
Zaměstnanecké výhody, benefity
* rozmanitou práci v moderních prostorech společnosti
* dodatkovou dovolenou
* možnost kariérního růstu
* denní využití německého jazyka a občas i anglického jazyka
* kvartální odměny
* flexi pass
* stravenky
* jazykové kurzy
* místo výkonu práce: Zlín
* dodatkovou dovolenou
* možnost kariérního růstu
* denní využití německého jazyka a občas i anglického jazyka
* kvartální odměny
* flexi pass
* stravenky
* jazykové kurzy
* místo výkonu práce: Zlín
Informace o náboru
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu [email protected]ěšíme se na konzultaci s Vámi!
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Jiné neuvedené oblasti
výrobní společnost
výrobní společnost
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
Vzdělání v oboru
výrobní společnost
Jazykové znalosti
Německý jazyk - Středně pokročilý (B2) a Anglický jazyk - Mírně pokročilý (B1)
Počet let praxe
1
Osobnostní předpoklady a dovednosti
* SŠ/VŠ vzdělání
* 2 roční praxi v zákaznickém servise
* středně pokročilou znalost německého a mírně pokročilou znalost anglického jazyka - podmínkou
* zodpovědného člověka s perfektními komunikačními schopnostmi
* prozákaznický přístup a pečlivost
* 2 roční praxi v zákaznickém servise
* středně pokročilou znalost německého a mírně pokročilou znalost anglického jazyka - podmínkou
* zodpovědného člověka s perfektními komunikačními schopnostmi
* prozákaznický přístup a pečlivost
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 3755606
Dátum zverejnenia: 12.11.2019
2019-11-12
lokalita: Okres Zlín Pozícia: Administrativní pracovník, referent, Helpdesk operátor, Specialista back office, Specialista podpory zákazníků Spoločnosť: Advantage Consulting, s.r.o.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 20 000 - 25 000 Kč/měsíc25000