Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Manažer týmu realitních makléřů
Advantage Consulting, s.r.o.
Místo práce
Česká republika (Práce vyžaduje cestování)
Česká republika (Práce vyžaduje cestování)
Druh pracovního poměru
živnost
živnost
Mzdové podmínky (brutto)
50 000 - 100 000 Kč/měsíc-----
50 000 - 100 000 Kč/měsíc-----
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Hledáme samostatného člověka, kterému dává poradenství při prodeji a pronájmu realit smysl a vnímá tuto profesi jako důležitou pomoc, zodpovědnou k životu a majetku klienta.
Zaměstnanecké výhody, benefity
* nadstandardní ohodnocení
* důstojnou, garantovanou, pracovní pozici hned na začátku spolupráce
* žádný krysí závod
* svobodu řídit svoje podnikání
* klid na práci
* silné a funkční zázemí
* nadčasovou a efektivní poradenskou aplikaci Naše3
* pohodové a přátelské vztahy
* logický vzdělávací a adaptační systém
* systémovou spolupráci s realitní společností
* lidské a velmi pracovité vedení společnosti
* motivujícího a nápomocného nadřízeného
* práci na ŽL
Stávající pobočky
Regionální ředitelství Brno - Jolana Šturchová
Oblastní ředitelství Brno - Martin Novák
Oblastní ředitelství Olomouc - Renata Lexmaulová
Oblastní ředitelství Břeclav - Věra Tomanová
Chcete vědět více? Podívejte se, s kým se můžete potkat.
Vznikající pobočky – váš prostor pro realizaci a rychlý kariérní růst
Praha, Karlovy Vary, Ostrava, Opava, Zlín, Hodonín, Frýdek-Místek
Podstata práce celého týmu je v intenzívní tandemové spolupráci finanční poradce a realitní makléř, což zajišťuje 100% servis pro jednu z nejdůležitějších životních motivací v rodinách – řešení bydlení.
Tento precizně fungující rozjezdový můstek ke klientům nás přirozeně a s důvěrou posouvá ke všem potřebám a životním motivům klienta v oblasti financování, budování majetku, zajištění a tvorby rezerv.
Nás naše práce přirozeně posouvá k firmám. I zde jsme schopni zajistit prakticky cokoliv, co se týká financování, včetně developerských projektů, zajištění, poradenství v oblasti zaměstnaneckých benefitů a investic.
S našim klientem, ať už je to jednotlivec, rodina, podnikatel či firma pracujeme v čase, analyzujeme dosavadní finanční chování, nastavujeme logicky, s cílem a smyslem naplnění aktuálních motivů, nepojišťujeme, ale zajišťujeme, spravujeme a zvyšujeme majetek a odborně vedeme investice.
S námi mají klienti vše vysvětleno, rozumí vlastním penězům i nemovitostem, znají vždy aktuální hodnotu majetku, výši dluhů, výkonnost investic, díky unikátní aplikaci Naše3. Naši klienti prosperují a žijí pěkný a spokojený život.
Zajišťujeme pro klienty i likvidace pojistných událostí.
Naše základní týmové hodnoty jsou: důvěra, spolupráce, odbornost, zodpovědnost, přátelství, fér hra, pomoc a úsměv.
* důstojnou, garantovanou, pracovní pozici hned na začátku spolupráce
* žádný krysí závod
* svobodu řídit svoje podnikání
* klid na práci
* silné a funkční zázemí
* nadčasovou a efektivní poradenskou aplikaci Naše3
* pohodové a přátelské vztahy
* logický vzdělávací a adaptační systém
* systémovou spolupráci s realitní společností
* lidské a velmi pracovité vedení společnosti
* motivujícího a nápomocného nadřízeného
* práci na ŽL
Stávající pobočky
Regionální ředitelství Brno - Jolana Šturchová
Oblastní ředitelství Brno - Martin Novák
Oblastní ředitelství Olomouc - Renata Lexmaulová
Oblastní ředitelství Břeclav - Věra Tomanová
Chcete vědět více? Podívejte se, s kým se můžete potkat.
Vznikající pobočky – váš prostor pro realizaci a rychlý kariérní růst
Praha, Karlovy Vary, Ostrava, Opava, Zlín, Hodonín, Frýdek-Místek
Podstata práce celého týmu je v intenzívní tandemové spolupráci finanční poradce a realitní makléř, což zajišťuje 100% servis pro jednu z nejdůležitějších životních motivací v rodinách – řešení bydlení.
Tento precizně fungující rozjezdový můstek ke klientům nás přirozeně a s důvěrou posouvá ke všem potřebám a životním motivům klienta v oblasti financování, budování majetku, zajištění a tvorby rezerv.
Nás naše práce přirozeně posouvá k firmám. I zde jsme schopni zajistit prakticky cokoliv, co se týká financování, včetně developerských projektů, zajištění, poradenství v oblasti zaměstnaneckých benefitů a investic.
S našim klientem, ať už je to jednotlivec, rodina, podnikatel či firma pracujeme v čase, analyzujeme dosavadní finanční chování, nastavujeme logicky, s cílem a smyslem naplnění aktuálních motivů, nepojišťujeme, ale zajišťujeme, spravujeme a zvyšujeme majetek a odborně vedeme investice.
S námi mají klienti vše vysvětleno, rozumí vlastním penězům i nemovitostem, znají vždy aktuální hodnotu majetku, výši dluhů, výkonnost investic, díky unikátní aplikaci Naše3. Naši klienti prosperují a žijí pěkný a spokojený život.
Zajišťujeme pro klienty i likvidace pojistných událostí.
Naše základní týmové hodnoty jsou: důvěra, spolupráce, odbornost, zodpovědnost, přátelství, fér hra, pomoc a úsměv.
Informace o náboru
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu [email protected]ěšíme se na konzultaci s Vámi!
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Jiné neuvedené oblasti
Finpos realitní kancelář
Vznikla díky silnému zázemí společnosti Finpos s.r.o. a potřebě poskytnout klientům kompletní službu ve správě a zhodnocení majetku. I díky tomuto zázemí a výhodnému spojení realit a financí, máme mnoho zákazníků, kterým pomáháme řešit otázku prodeje, nákupu nebo pronájmu nemovitostí a také jejich financování a zajištění.
Naší prioritou jsou spokojení klienti, kteří se k nám rádi vracejí a doporučují nás. Zakládáme si na slušném a poctivém jednání, férovém přístupu ke všem klientům, maximální kvalitě poskytovaných služeb a šíření dobrého jména realitní kanceláře.
Sice nejsme největší na trhu, zato nabízíme bohaté zkušenosti v oblasti realit...
Finpos realitní kancelář
Vznikla díky silnému zázemí společnosti Finpos s.r.o. a potřebě poskytnout klientům kompletní službu ve správě a zhodnocení majetku. I díky tomuto zázemí a výhodnému spojení realit a financí, máme mnoho zákazníků, kterým pomáháme řešit otázku prodeje, nákupu nebo pronájmu nemovitostí a také jejich financování a zajištění.
Naší prioritou jsou spokojení klienti, kteří se k nám rádi vracejí a doporučují nás. Zakládáme si na slušném a poctivém jednání, férovém přístupu ke všem klientům, maximální kvalitě poskytovaných služeb a šíření dobrého jména realitní kanceláře.
Sice nejsme největší na trhu, zato nabízíme bohaté zkušenosti v oblasti realit...
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
Osobnostní předpoklady a dovednosti
Přivítáme s radostí do našeho přátelského týmu člověka, který je lídrem svého života a souzní s našimi týmovými hodnotami.
Potřebujeme člověka zkušeného v oblasti obchodu a managementu, který se chce realizovat v úspěšné a rostoucí firmě. Člověka, který se chce neustále vzdělávat a předávat svoje zkušenosti realitním makléřům.
Potřebujeme člověka zkušeného v oblasti obchodu a managementu, který se chce realizovat v úspěšné a rostoucí firmě. Člověka, který se chce neustále vzdělávat a předávat svoje zkušenosti realitním makléřům.
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 3774552
Dátum zverejnenia: 29.9.2019
2019-09-29
lokalita: Česká republika (Práce vyžaduje cestování) Pozícia: Realitní makléř Spoločnosť: Advantage Consulting, s.r.o.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 50 000 - 100 000 Kč/měsíc-----