Manažer týmu realitních makléřů

Advantage Consulting, s.r.o.

Místo práce
Česká republika (Práce vyžaduje cestování)
Druh pracovního poměru
živnost
Mzdové podmínky (brutto)
50 000 - 100 000 Kč/měsíc-----

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Hledáme samostatného člověka, kterému dává poradenství při prodeji a pronájmu realit smysl a vnímá tuto profesi jako důležitou pomoc, zodpovědnou k životu a majetku klienta.

Zaměstnanecké výhody, benefity

* nadstandardní ohodnocení
* důstojnou, garantovanou, pracovní pozici hned na začátku spolupráce
* žádný krysí závod
* svobodu řídit svoje podnikání
* klid na práci
* silné a funkční zázemí
* nadčasovou a efektivní poradenskou aplikaci Naše3
* pohodové a přátelské vztahy
* logický vzdělávací a adaptační systém
* systémovou spolupráci s realitní společností
* lidské a velmi pracovité vedení společnosti
* motivujícího a nápomocného nadřízeného
* práci na ŽL

Stávající pobočky

Regionální ředitelství Brno - Jolana Šturchová
Oblastní ředitelství Brno - Martin Novák
Oblastní ředitelství Olomouc - Renata Lexmaulová
Oblastní ředitelství Břeclav - Věra Tomanová
Chcete vědět více? Podívejte se, s kým se můžete potkat.

Vznikající pobočky – váš prostor pro realizaci a rychlý kariérní růst

Praha, Karlovy Vary, Ostrava, Opava, Zlín, Hodonín, Frýdek-Místek

Podstata práce celého týmu je v intenzívní tandemové spolupráci finanční poradce a realitní makléř, což zajišťuje 100% servis pro jednu z nejdůležitějších životních motivací v rodinách – řešení bydlení.

Tento precizně fungující rozjezdový můstek ke klientům nás přirozeně a s důvěrou posouvá ke všem potřebám a životním motivům klienta v oblasti financování, budování majetku, zajištění a tvorby rezerv.

Nás naše práce přirozeně posouvá k firmám. I zde jsme schopni zajistit prakticky cokoliv, co se týká financování, včetně developerských projektů, zajištění, poradenství v oblasti zaměstnaneckých benefitů a investic.

S našim klientem, ať už je to jednotlivec, rodina, podnikatel či firma pracujeme v čase, analyzujeme dosavadní finanční chování, nastavujeme logicky, s cílem a smyslem naplnění aktuálních motivů, nepojišťujeme, ale zajišťujeme, spravujeme a zvyšujeme majetek a odborně vedeme investice.

S námi mají klienti vše vysvětleno, rozumí vlastním penězům i nemovitostem, znají vždy aktuální hodnotu majetku, výši dluhů, výkonnost investic, díky unikátní aplikaci Naše3. Naši klienti prosperují a žijí pěkný a spokojený život.

Zajišťujeme pro klienty i likvidace pojistných událostí.

Naše základní týmové hodnoty jsou: důvěra, spolupráce, odbornost, zodpovědnost, přátelství, fér hra, pomoc a úsměv.

Informace o náboru

Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu [email protected]ěšíme se na konzultaci s Vámi!

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Jiné neuvedené oblasti

Finpos realitní kancelář
Vznikla díky silnému zázemí společnosti Finpos s.r.o. a potřebě poskytnout klientům kompletní službu ve správě a zhodnocení majetku. I díky tomuto zázemí a výhodnému spojení realit a financí, máme mnoho zákazníků, kterým pomáháme řešit otázku prodeje, nákupu nebo pronájmu nemovitostí a také jejich financování a zajištění.

Naší prioritou jsou spokojení klienti, kteří se k nám rádi vracejí a doporučují nás. Zakládáme si na slušném a poctivém jednání, férovém přístupu ke všem klientům, maximální kvalitě poskytovaných služeb a šíření dobrého jména realitní kanceláře.

Sice nejsme největší na trhu, zato nabízíme bohaté zkušenosti v oblasti realit...

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně

Osobnostní předpoklady a dovednosti

Přivítáme s radostí do našeho přátelského týmu člověka, který je lídrem svého života a souzní s našimi týmovými hodnotami.

Potřebujeme člověka zkušeného v oblasti obchodu a managementu, který se chce realizovat v úspěšné a rostoucí firmě. Člověka, který se chce neustále vzdělávat a předávat svoje zkušenosti realitním makléřům.

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.

Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.

Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.

Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.

Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců
ID: 3774552  Dátum zverejnenia: 29.9.2019  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja. Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 50 000 - 100 000 Kč/měsíc-----