Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Order Processing
Advantage Consulting, s.r.o.
Místo práce
Brno-město, Brno, Česko
Brno-město, Brno, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
Dohodou
Dohodou
Mzdové podmínky (brutto)
-----
-----
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
* Příjem a zadávání objednávek do ERP systému
* Sledování zásilek ze zahraničí (termíny dodání, ceny, množství)
* Správa dat zákazníků v systému
* Kooperace s kolegy z podpory zákazníků
* Tvorba fakturace
* Sledování zásilek ze zahraničí (termíny dodání, ceny, množství)
* Správa dat zákazníků v systému
* Kooperace s kolegy z podpory zákazníků
* Tvorba fakturace
Zaměstnanecké výhody, benefity
* Zázemí stabilní nadnárodní společnosti
* Příjemné a moderní pracovní prostředí v centru Brna
* Fajn kolektiv a pohodového šéfa
* Motivující mzdové ohodnocení + bonusy
* Týden dovolené navíc
* Stravenky
* Pružnou pracovní dobu
* Teambuildingové akce
* Kafeterie
* Místo výkonu práce: Brno
* Příjemné a moderní pracovní prostředí v centru Brna
* Fajn kolektiv a pohodového šéfa
* Motivující mzdové ohodnocení + bonusy
* Týden dovolené navíc
* Stravenky
* Pružnou pracovní dobu
* Teambuildingové akce
* Kafeterie
* Místo výkonu práce: Brno
Informace o náboru
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu [email protected]ěšíme se na konzultaci s Vámi!
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Ostatní průmyslová výroba
Nadnárodní výrobní společnost.
Nadnárodní výrobní společnost.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Osobnostní předpoklady a dovednosti
* Alespoň SŠ vzdělání
* Praxi v oblasti zákaznické podpory, obchodu, správy objednávek, back office
* Anglický jazyk na pokročilé úrovni
* Preciznost a týmového ducha
* Příjemné vystupování
* Praxi v oblasti zákaznické podpory, obchodu, správy objednávek, back office
* Anglický jazyk na pokročilé úrovni
* Preciznost a týmového ducha
* Příjemné vystupování
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 3788851
Dátum zverejnenia: 16.10.2019
2019-10-16
lokalita: Brno - město Pozícia: Administrativní pracovník, referent Spoločnosť: Advantage Consulting, s.r.o.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: -----