Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Nákupčí s němčinou (flexibilní prac. doba)
Advantage Consulting, s.r.o.
Místo práce
Ostrava-město, Česko
Ostrava-město, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
25 000 - 30 000 Kč/měsíc
25 000 - 30 000 Kč/měsíc
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
* Komunikace a jednání s dodavateli
* Analýza, zpracování a kontrola zadaných parametrů dle požadavku
* Zpracování cenových nabídek, vyjednávání o ceně, podmínkách a dalších požadavcích
* Prezentace výsledků a řešení vzniklých operativních problémů
* Analýza, zpracování a kontrola zadaných parametrů dle požadavku
* Zpracování cenových nabídek, vyjednávání o ceně, podmínkách a dalších požadavcích
* Prezentace výsledků a řešení vzniklých operativních problémů
Zaměstnanecké výhody, benefity
* Adekvátní mzdové ohodnocení dle seniority
* 5 týdnů dovolené s možností navýšení
* Příspěvek na penzijní a životní připojištění
* Flexibilní pracovní dobu, kterou snadno skloubíte s osobním životem
* Možnost home office
* Stravenky
* Cafeterie
* Místo pracoviště: Ostrava
* 5 týdnů dovolené s možností navýšení
* Příspěvek na penzijní a životní připojištění
* Flexibilní pracovní dobu, kterou snadno skloubíte s osobním životem
* Možnost home office
* Stravenky
* Cafeterie
* Místo pracoviště: Ostrava
Informace o náboru
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu [email protected]ěšíme se na konzultaci s Vámi!
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Jiné administrativní a podpůrné služby
Mezinárodní společnost
Mezinárodní společnost
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Osobnostní předpoklady a dovednosti
* Minimálně SŠ s maturitou
* Zkušenost s administrativou
* Předchozí zkušenost v oblasti nákupu je pro nás velkou výhodou
* Pokročilou znalost v ovládání MS Office
* Znalost SAP a IT problematiky také velkou výhodou
* Komunikativní povahu a týmového ducha
* Zkušenost s administrativou
* Předchozí zkušenost v oblasti nákupu je pro nás velkou výhodou
* Pokročilou znalost v ovládání MS Office
* Znalost SAP a IT problematiky také velkou výhodou
* Komunikativní povahu a týmového ducha
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 3915088
Dátum zverejnenia: 22.5.2020
2020-05-22
lokalita: Okres Ostrava Pozícia: Administrativní pracovník, referent, Nákupčí, Účetní Spoločnosť: Advantage Consulting, s.r.o.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Spodná hranica mzdy (brutto): 25 000 Kč/měsíc