Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Šéf/ka oddělení call centra 40.000-50.000 Kč
Advantage Consulting, s.r.o.
Místo práce
Olomouc, Česko
Olomouc, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
Od 40 000 Kč/měsíc
Od 40 000 Kč/měsíc
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
* Starost o chod vedení oddělení
* Tvorba reportů
* Provádění výběrových řízení, motivace spolupracovníků a vytváření příjemné pracovní atmosféry
* Spolupráce na zlepšování fungování společnosti
* Tvorba reportů
* Provádění výběrových řízení, motivace spolupracovníků a vytváření příjemné pracovní atmosféry
* Spolupráce na zlepšování fungování společnosti
Zaměstnanecké výhody, benefity
* Základní plat až 50.000 Kč podle zkušeností
* Placené volno navíc
* Stravenky
* Multisport kartu
* Možnost absolvování kurzů a rozšiřování kvalifikace
* Spolupráci na zajímavých projektech i se zahraniční účastí
* Budování vlastního týmu - kariérní růst
* Místo pracoviště: Olomouc
* Placené volno navíc
* Stravenky
* Multisport kartu
* Možnost absolvování kurzů a rozšiřování kvalifikace
* Spolupráci na zajímavých projektech i se zahraniční účastí
* Budování vlastního týmu - kariérní růst
* Místo pracoviště: Olomouc
Informace o náboru
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu [email protected]ěšíme se na konzultaci s Vámi!
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Jiné administrativní a podpůrné služby
Call centrum pro mimosoudní vymáhání
Call centrum pro mimosoudní vymáhání
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Osobnostní předpoklady a dovednosti
* Alespoň maturitu - obor nerozhoduje
* Ideálně zkušenost z prostředí call centra a s vedením lidí
* Kreativitu, komunikativnost a týmového ducha
* Anglický jazyk - výhodou
* Ideálně zkušenost z prostředí call centra a s vedením lidí
* Kreativitu, komunikativnost a týmového ducha
* Anglický jazyk - výhodou
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 3946913
Dátum zverejnenia: 4.8.2020
2020-08-04
lokalita: Okres Olomouc Pozícia: Manažer call centra, Supervizor call centra, Telefonní operátor, Vedoucí oddělení Spoločnosť: Advantage Consulting, s.r.o.
Spodná hranica mzdy (brutto): 40 000 Kč/měsíc