HR specialista s excelem (exkluzivní společnost)

Advantage Consulting, s.r.o.

Místo práce
Praha, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
Od 30 000 Kč/měsíc

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

* Budeš připravovat pravidelné i ad-hoc reporty a analýzy (report pracovního vytížení, náklady na odměňování, fluktuace apod.), vytvářet podklady pro řízení pracovního výkonu
* Pomůžeš nám zrevidovat stávající HR reporting a budeš samostatně pracovat na jeho dalším rozvoji a automatizaci
*Administrativně zastřešíš celý proces hodnocení, budeš pracovat a rozvíjet náš interní hodnotící systém (ve spolupráci s externím IT dodavatelem) tak, abychom ho dokázali co nejefektivněji využít a vytěžit z něj maximum
* Zapojíme tě do řízení procesu odměňování
* Každý rok budeš připravovat HR rozpočet a budeš kontrolovat jeho čerpání
* Tvoje agenda bude také často vyžadovat úzkou komunikaci s dalšími odděleními, zejména finančním a IT oddělením
* Využíváme HR informačního systému Helios, budeš se podílet na jeho správě a dalším rozvoji
* Zapojíme tě i do dalších HR projektů

Zaměstnanecké výhody, benefity

* Kamarádské prostředí a fajn kolektiv
* Profesionální a přátelskou podporu a týmovou spolupráci
* Odpovídající finanční ohodnocení a zajímavé zaměstnanecké benefity (plně hrazená Multisport karta, stravenky, účast na odborných seminářích a další)
* Moderní pracovní prostředí v centru Prahy

Informace o náboru

Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu [email protected]ěšíme se na konzultaci s Vámi!

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Jiné administrativní a podpůrné služby

velká prestižní společnost

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)

Ostatní znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý

Osobnostní předpoklady a dovednosti

* Předchozí relevantní zkušenosti z oblasti HR reportingu a controllingu, personální administrativy a správy/implementace HR informačního systému (Helios) jsou výhodou
* Pokročilá znalost Excelu
* Je potřeba analytické a procesní myšlení, včetně nadšení pro hledání nových cest jak systémy a evidenci zefektivnit
* Spolehlivost, samostatnost, pečlivost a smysl pro detail
* Výborné komunikační a organizační schopnosti
* Komunikativní znalost AJ

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.

Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.

Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.

Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.

Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců
ID: 3972982  Dátum zverejnenia: 23.9.2020  Spodná hranica mzdy (brutto): 30 000 Kč/měsíc