Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
HR specialista s excelem (exkluzivní společnost)
Advantage Consulting, s.r.o.
Místo práce
Praha, Česko
Praha, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
Od 30 000 Kč/měsíc
Od 30 000 Kč/měsíc
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
* Budeš připravovat pravidelné i ad-hoc reporty a analýzy (report pracovního vytížení, náklady na odměňování, fluktuace apod.), vytvářet podklady pro řízení pracovního výkonu
* Pomůžeš nám zrevidovat stávající HR reporting a budeš samostatně pracovat na jeho dalším rozvoji a automatizaci
*Administrativně zastřešíš celý proces hodnocení, budeš pracovat a rozvíjet náš interní hodnotící systém (ve spolupráci s externím IT dodavatelem) tak, abychom ho dokázali co nejefektivněji využít a vytěžit z něj maximum
* Zapojíme tě do řízení procesu odměňování
* Každý rok budeš připravovat HR rozpočet a budeš kontrolovat jeho čerpání
* Tvoje agenda bude také často vyžadovat úzkou komunikaci s dalšími odděleními, zejména finančním a IT oddělením
* Využíváme HR informačního systému Helios, budeš se podílet na jeho správě a dalším rozvoji
* Zapojíme tě i do dalších HR projektů
* Pomůžeš nám zrevidovat stávající HR reporting a budeš samostatně pracovat na jeho dalším rozvoji a automatizaci
*Administrativně zastřešíš celý proces hodnocení, budeš pracovat a rozvíjet náš interní hodnotící systém (ve spolupráci s externím IT dodavatelem) tak, abychom ho dokázali co nejefektivněji využít a vytěžit z něj maximum
* Zapojíme tě do řízení procesu odměňování
* Každý rok budeš připravovat HR rozpočet a budeš kontrolovat jeho čerpání
* Tvoje agenda bude také často vyžadovat úzkou komunikaci s dalšími odděleními, zejména finančním a IT oddělením
* Využíváme HR informačního systému Helios, budeš se podílet na jeho správě a dalším rozvoji
* Zapojíme tě i do dalších HR projektů
Zaměstnanecké výhody, benefity
* Kamarádské prostředí a fajn kolektiv
* Profesionální a přátelskou podporu a týmovou spolupráci
* Odpovídající finanční ohodnocení a zajímavé zaměstnanecké benefity (plně hrazená Multisport karta, stravenky, účast na odborných seminářích a další)
* Moderní pracovní prostředí v centru Prahy
* Profesionální a přátelskou podporu a týmovou spolupráci
* Odpovídající finanční ohodnocení a zajímavé zaměstnanecké benefity (plně hrazená Multisport karta, stravenky, účast na odborných seminářích a další)
* Moderní pracovní prostředí v centru Prahy
Informace o náboru
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu [email protected]ěšíme se na konzultaci s Vámi!
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Jiné administrativní a podpůrné služby
velká prestižní společnost
velká prestižní společnost
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Ostatní znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Osobnostní předpoklady a dovednosti
* Předchozí relevantní zkušenosti z oblasti HR reportingu a controllingu, personální administrativy a správy/implementace HR informačního systému (Helios) jsou výhodou
* Pokročilá znalost Excelu
* Je potřeba analytické a procesní myšlení, včetně nadšení pro hledání nových cest jak systémy a evidenci zefektivnit
* Spolehlivost, samostatnost, pečlivost a smysl pro detail
* Výborné komunikační a organizační schopnosti
* Komunikativní znalost AJ
* Pokročilá znalost Excelu
* Je potřeba analytické a procesní myšlení, včetně nadšení pro hledání nových cest jak systémy a evidenci zefektivnit
* Spolehlivost, samostatnost, pečlivost a smysl pro detail
* Výborné komunikační a organizační schopnosti
* Komunikativní znalost AJ
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 3972982
Dátum zverejnenia: 23.9.2020
2020-09-23
lokalita: Praha Pozícia: Finanční analytik, HR asistent, HR Business Partner, HR generalist, HR Koordinátor Spoločnosť: Advantage Consulting, s.r.o.
Spodná hranica mzdy (brutto): 30 000 Kč/měsíc