Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Zkušený referent
Advantage Consulting, s.r.o.
Místo práce
Brno-město, Brno, Česko
Brno-město, Brno, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
Od 28 000 Kč/měsíc
Od 28 000 Kč/měsíc
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
* Vedení a podpora referentek
* Zpracvování obchodních případů a fakturace
* Asistence při koordinaci administrativy pro slovenské klienty
* Spolupráce a komunikace s dodavately a partnery
* Řešení reklamací, kontrola dodržování termínů, urgence
* Zpracvování obchodních případů a fakturace
* Asistence při koordinaci administrativy pro slovenské klienty
* Spolupráce a komunikace s dodavately a partnery
* Řešení reklamací, kontrola dodržování termínů, urgence
Zaměstnanecké výhody, benefity
* 23 dní dovolené
* 2 dny SickDays
* Stravenky a multisport kartu
* Firemní akce
* Motivační systém odměn
* Nástup možný IHNED
* Místo výkonu práce: Brno
* 2 dny SickDays
* Stravenky a multisport kartu
* Firemní akce
* Motivační systém odměn
* Nástup možný IHNED
* Místo výkonu práce: Brno
Informace o náboru
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu [email protected]ěšíme se na konzultaci s Vámi!
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Informační technologie, počítačové programování, webové portály
mezinárodní společnosti
mezinárodní společnosti
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Osobnostní předpoklady a dovednosti
* SŠ v oboru logistika, ekonomie, administrativa, nebo obchod
* Praxe v administravě alespoň 1 rok
* Znalost systému NAVISION
* Zkušenost s vedením lidí velkou výhodou
* Zkušenosti s fakturací, obch.administrativou
* Bezúhonnost, pečlivost, spolehlivost
* Praxe v administravě alespoň 1 rok
* Znalost systému NAVISION
* Zkušenost s vedením lidí velkou výhodou
* Zkušenosti s fakturací, obch.administrativou
* Bezúhonnost, pečlivost, spolehlivost
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 4056610
Dátum zverejnenia: 6.4.2021
2021-04-06
lokalita: Brno - město Pozícia: Administrativní pracovník, referent, Asistent, Fakturant, Office manager, Účetní Spoločnosť: Advantage Consulting, s.r.o.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Spodná hranica mzdy (brutto): 28 000 Kč/měsíc