Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Referent zákaznického oddělení s AJ + NJ (od 29.000,- Kč)
Advantage Consulting, s.r.o.
Místo práce
Brno, Česko
Brno, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
Od 29 000 Kč/měsíc
Od 29 000 Kč/měsíc
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
* komunikace s německy hovořícími zákazníky
* vyřizování dotazů klientů
* zadávání a správa dat v interním systému
* společnostmi
* reporting
* vyřizování dotazů klientů
* zadávání a správa dat v interním systému
* společnostmi
* reporting
Zaměstnanecké výhody, benefity
* zázemí mezinárodní společnosti
* měsíční odměny
* příspěvek na dovolenou
* možnost trvale vykonávat práci z domova
* stravenky
* nástup: červenec 2021
* místo výkonu práce: Brno
* měsíční odměny
* příspěvek na dovolenou
* možnost trvale vykonávat práci z domova
* stravenky
* nástup: červenec 2021
* místo výkonu práce: Brno
Informace o náboru
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu [email protected]ěšíme se na konzultaci s Vámi!
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Cestovní kanceláře
Mezinárodní společnost v oblasti cestovního ruchu
Mezinárodní společnost v oblasti cestovního ruchu
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2) a Německý jazyk - Středně pokročilý (B2)
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Osobnostní předpoklady a dovednosti
* středoškolské vzdělání
* dobrou znalost německého jazyka slovem i písmem
* aktivní znalost anglického jazyka
* schopnost empatie ke klientovi, dobré vyjadřovací schopnosti a trpělivost
* dobrou znalost německého jazyka slovem i písmem
* aktivní znalost anglického jazyka
* schopnost empatie ke klientovi, dobré vyjadřovací schopnosti a trpělivost
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 4079213
Dátum zverejnenia: 17.5.2021
2021-05-17
lokalita: Brno Pozícia: Helpdesk operátor, Telefonní operátor Spoločnosť: Advantage Consulting, s.r.o.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Spodná hranica mzdy (brutto): 29 000 Kč/měsíc