Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Senior referent
Advantage Consulting, s.r.o.
Místo práce
Brno-město, Brno, Česko
Brno-město, Brno, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
* Zpracování obchodních případů a fakturace
* Asistence při koordinaci administrativy pro slovenské klienty
* Spolupráce a komunikace s dodavateli a partnery
* Řešení reklamací, kontrola dodržování termínů, urgence
* Asistence při koordinaci administrativy pro slovenské klienty
* Spolupráce a komunikace s dodavateli a partnery
* Řešení reklamací, kontrola dodržování termínů, urgence
Zaměstnanecké výhody, benefity
* Práce pro významnou a stabilní společnost
* Dovolená navíc
* SickDays
* Stravenky a multisport kartu
* Firemní akce
* Motivační systém odměn
* Nástup možný IHNED
* Místo výkonu práce: Brno
* Dovolená navíc
* SickDays
* Stravenky a multisport kartu
* Firemní akce
* Motivační systém odměn
* Nástup možný IHNED
* Místo výkonu práce: Brno
Informace o náboru
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu [email protected]ěšíme se na konzultaci s Vámi!
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Jiné administrativní a podpůrné služby
IT
IT
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské bez maturity
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
Osobnostní předpoklady a dovednosti
* SŠ v oboru logistika, ekonomie, administrativa, nebo obchod
* Praxe v administravě alespoň 1 rok
* Zkušenost se systémem NAVISION podmínkou
* Zkušenost s vedením lidí velkou výhodou
* Zkušenosti s fakturací, obch.administrativou
* Bezúhonnost, pečlivost, spolehlivost
* Praxe v administravě alespoň 1 rok
* Zkušenost se systémem NAVISION podmínkou
* Zkušenost s vedením lidí velkou výhodou
* Zkušenosti s fakturací, obch.administrativou
* Bezúhonnost, pečlivost, spolehlivost
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 4096338
Dátum zverejnenia: 4.6.2021
2021-06-04
lokalita: Brno - město Pozícia: Administrativní pracovník, referent, Asistent, Office manager Spoločnosť: Advantage Consulting, s.r.o.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.