Účetní hlavní knihy a zpětné fakturace

Agentura Salvia, s.r.o.

Místo práce
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Termín nástupu
01.05.2018
Mzdové podmínky (brutto)
40000

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

• vystavování faktur pro later income (bonusy a slevy dodavatelů)
• uzávěrkové aktivity pro dodavatelské/klientské účty
• analýza klientských/dodavatelských účtů
• správa databáze dodavatelských smluv
• denní komunikace s oddělením nákupu a dalšími dodavateli
• příprava podkladů pro audit
• komunikace s centrem sdílených služeb v Polsku

Zaměstnanecké výhody, benefity

Můžete se těšit na:
• zajímavé mzdové ohodnocení
• živou a dynamickou práci mezi zkušenými profíky i nadšenými nováčky
• rozvojové aktivity, školení a další, pomůžeme vám profesně růst
• adaptační program, ať víte hned od začátku, jak fungujeme a co která zkratka znamená
• nové a inspirativní kanceláře, záleží nám na tom, aby se nám příjemně pracovalo
• flexibilní pracovní dobu, roční bonus, kafeterii, až 5 dní dovolené navíc a další benefity, zkrátka máme něco navíc.

Informace o náboru

Souhlas se zpracováním osobních údajů
Uděluji tímto souhlas společnosti Agentura Salvia, s.r.o., se sídlem Sokolovská 126/40, 186 00 Praha 8, IČ: 24771732, zapsána v obchodním rejstříku vedeného Městským soudem v Praze, oddíl C, vl. 173026 (dále jen „Správce“), aby ve smyslu zákona č.101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů (dále jen „zákon o ochraně osobních údajů“) zpracovávala mé osobní údaje. Především se jedná o mé jméno a příjmení, e-mail, telefonní číslo, adresu bydliště, fotografii a můj profesní životopis a další případné dokumenty (osvědčení, certifikáty, doklady o vzdělání) a informace sloužící ke zprostředkování práce.

Souhlasím, aby mnou poskytnutá data byla použita při vyhledávání a zprostředkování vhodného zaměstnání a aby byla uložena u této společnosti maximálně po dobu 5 let nebo do písemného odvolání. Jsem srozuměn (a) s tím, že moje osobní údaje mohou být předány za stejným účelem případnému zaměstnavateli . Jsem si vědom (a), že vyjmutí mých osobních údajů z databáze společnosti před výše uvedenou dobou bude uskutečněno pouze na můj osobní pokyn, který musí být proveden písemně. Výše uvedený postup je nezbytný z hlediska zákona na ochranu osobních údajů č. 101/2000 Sb., ve znění pozdějších
předpisů.
K výše uvedenému zpracování osobních údajů uděluji svůj výslovný souhlas.
Zpracování osobních údajů je prováděno Správcem, osobní údaje však pro Správce mohou
zpracovávat i tito zpracovatelé:
Poskytovatel personalistického softwaru/databáze Cloud-IT s.r.o.

Beru na vědomí, že podle zákona o ochraně osobních údajů mám právo:
- vzít souhlas kdykoliv zpět
- požadovat po Zpracovateli informaci, jaké mé osobní údaje zpracovává,
- požadovat po Zpracovateli vysvětlení ohledně zpracování osobních údajů,
- vyžádat si u Zpracovatele přístup k těmto údajům a tyto nechat aktualizovat nebo opravit,
- požadovat po Zpracovateli výmaz těchto osobních údajů,
- v případě pochybností o dodržování povinností souvisejících se zpracováním osobních údajů obrátit se na Zpracovatele nebo na Úřad pro ochranu osobních údajů.

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

velkoobchod

Úspěšná mezinárodní velkoobchodní společnost

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)

Počet let praxe

2

Osobnostní předpoklady a dovednosti

Profesní a osobnostní předpoklady:
• aktivní přístup k řešení nestandardních situací
• zkušenosti v oboru min. 2 roky
• zkušenosti s outsourcingem výhodou
• pečlivost, preciznost a dobrou organizovanost
• výborné komunikační a vyjednávací dovednosti
• znalost práce s PC - Excel a SAP výhodou
• znalost AJ na komunikativní úrovni

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Agentura Salvia, s.r.o. je česká společnost, která klientům nabízí
zajímavé a široké spektrum služeb v oblasti HR (od náborů, vzdělávání až po odborné záležitosti jako jsou psychodiagnostika, koučování, HR audit, AC/DC, nastavování HR procesů či kompetenčního modelu).

Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.

Počet zaměstnanců

10-19 zaměstnanců
ID: 3321905  Dátum zverejnenia: 9.4.2018  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 40000