Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Office manager s AJ
ALP consulting, s.r.o.
Místo práce
Praha - západ
Praha - západ
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Pro našeho klienta, zahraniční výrobní strojírenskou společnost, hledáme vhodnou uchazečku na pozici:
Office manager s AJ
Náplň práce:
- samostatné vedení kanceláře GŘ a řešení z toho vyplývajících úkolů
- organizační a administrativní podpora ředitele v rámci denní operativy
- každodenní komunikace s manažery z interního i externího prostředí firmy, úspěšné plnění jejich požadavků
- zprostředkování styku ředitele s představenstvem společnosti a ostatními kolegy, orgány a organizacemi
- zajištění korespondence a správa e-mailového účtu generálního ředitele společnosti
- vedení agendy, kontrola a správa dokumentů společnosti
- organizace porad, zajištění podkladů, pořizování a evidence zápisů, kontrola plnění delegovaných úloh
- organizace, případně účast na externích a interních jednáních, akcích – konference, veletrhy
- organizace tuzemských i zahraničních služebních cest (víza, letenky, rezervace, ubytování, transfery, dodávky dokumentů na místo jednání apod.)
- překlady (nikoliv odborné), účast na projektech i samostatné plnění úloh
- spolupráce s ostatními odděleními a společnostmi ve skupině, koordinace externího a interního toku informací
- zajištění drobných nákupů, komunikace s dodavateli
Office manager s AJ
Náplň práce:
- samostatné vedení kanceláře GŘ a řešení z toho vyplývajících úkolů
- organizační a administrativní podpora ředitele v rámci denní operativy
- každodenní komunikace s manažery z interního i externího prostředí firmy, úspěšné plnění jejich požadavků
- zprostředkování styku ředitele s představenstvem společnosti a ostatními kolegy, orgány a organizacemi
- zajištění korespondence a správa e-mailového účtu generálního ředitele společnosti
- vedení agendy, kontrola a správa dokumentů společnosti
- organizace porad, zajištění podkladů, pořizování a evidence zápisů, kontrola plnění delegovaných úloh
- organizace, případně účast na externích a interních jednáních, akcích – konference, veletrhy
- organizace tuzemských i zahraničních služebních cest (víza, letenky, rezervace, ubytování, transfery, dodávky dokumentů na místo jednání apod.)
- překlady (nikoliv odborné), účast na projektech i samostatné plnění úloh
- spolupráce s ostatními odděleními a společnostmi ve skupině, koordinace externího a interního toku informací
- zajištění drobných nákupů, komunikace s dodavateli
Zaměstnanecké výhody, benefity
- zázemí silné společnosti
- příležitost být součástí inspirativního kolektivu a dynamického rozvoje společnosti
- zajímavou a samostatnou práci
- aktivní využití cizího jazyka
- dobré mzdové ohodnocení, příspěvek na stravování, 5 týdnů dovolené,
- další výhody dané firemní kulturou
- příležitost být součástí inspirativního kolektivu a dynamického rozvoje společnosti
- zajímavou a samostatnou práci
- aktivní využití cizího jazyka
- dobré mzdové ohodnocení, příspěvek na stravování, 5 týdnů dovolené,
- další výhody dané firemní kulturou
Informace o náboru
V případě, že splňujete veškeré výše uvedené požadavky, zašlete prosím svůj životopis na email [email protected] Pokud budete mít zájem o další volné pozice z vašeho oboru, nebo z dalších odvětví, navštivte prosím naše webové stránky www.alpconsulting.cz
Děkujeme za Váš zájem a těšíme se na další spolupráci.
Děkujeme za Váš zájem a těšíme se na další spolupráci.
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
strojírenský průmysl
Zahraniční výrobní strojírenská společnost.
Zahraniční výrobní strojírenská společnost.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Řidičský průkaz
B
Osobnostní předpoklady a dovednosti
- SŠ/VŠ vzdělání
- praxe na obdobné pozici alespoň 2 roky
- znalost AJ minimálně na úrovni B2 podmínkou; znalost ruského jazyka výhodou
- pokročilá znalost práce na PC (MS Office - Outlook, Excel, PowerPoint, internet)
- zkušenost s vedením náročné agendy a plněním náročných úkolů
- příjemný vzhled, profesionální vystupování
- výborné komunikační a organizační schopnosti, schopnost pracovat pod tlakem
- pečlivost, spolehlivost, preciznost, časová flexibilita, schopnost operativního řešení vzniklých situací
- bezúhonnost
- řidičský průkaz sk B – aktivní řidič
- praxe na obdobné pozici alespoň 2 roky
- znalost AJ minimálně na úrovni B2 podmínkou; znalost ruského jazyka výhodou
- pokročilá znalost práce na PC (MS Office - Outlook, Excel, PowerPoint, internet)
- zkušenost s vedením náročné agendy a plněním náročných úkolů
- příjemný vzhled, profesionální vystupování
- výborné komunikační a organizační schopnosti, schopnost pracovat pod tlakem
- pečlivost, spolehlivost, preciznost, časová flexibilita, schopnost operativního řešení vzniklých situací
- bezúhonnost
- řidičský průkaz sk B – aktivní řidič
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Jsme českou personální společností, s dlouholetou tradicí v oblasti personálních služeb. Pro klienty úspěšné vyhledáváme odborníky a specialisty v technických oborech a profesích od stavebnictví, přes strojírenství, energetiku, elektroniku, vývoj a výrobu. Vyhledáváme i kandidáty na pozice ve vrcholovém managementu, řízení podniků, ekonomiky a účetnictví, právních služeb, personalistiky, administrativy, atd.
Pokud hledáte nové zaměstnání, rádi Vám v hledání pomůžeme a poradíme. Zaregistrujte se a přiložte Váš strukturovaný životopis. Váš profil posoudí naši profesionální personalisté a navrhnou Vám odpovídající uplatnění a volné pozice.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Pokud hledáte nové zaměstnání, rádi Vám v hledání pomůžeme a poradíme. Zaregistrujte se a přiložte Váš strukturovaný životopis. Váš profil posoudí naši profesionální personalisté a navrhnou Vám odpovídající uplatnění a volné pozice.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Počet zaměstnanců
5-9 zaměstnanců
ID: 2693132
Dátum zverejnenia: 17.10.2016
2016-10-17
lokalita: Praha - západ Pozícia: Asistent, Office manager Spoločnosť: ALP consulting, s.r.o.