Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Asistentka/ asistent personální společnosti
ALP consulting, s.r.o.
Místo práce
Praha
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
22.08.2017
22.08.2017
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Pro naší personální společnost, sídlící v centru Prahy, s dvacetiletou historií,
hledáme vhodnou/ ho kandidátku/ta na pozici
Asistentka/ asistent personální společnosti
Náplň práce:
- komunikace s kandidáty a prezentace aktuálních pracovních nabídek
- průběžná aktivní spolupráce při obsazování volných pozic s kandidáty a firmami
- zpracování životopisů a osobních podkladů kandidátů
- ukládání a archivace dokumentů v elektronické podobě
- aktivní kontakt s firemními klienty i uchazeči o zaměstnání
- zajištění a objednávání spotřebního kancelářského materiálu
- zpráva webu společnosti a aktivní práce na sociálních sítích
- zadávání a sledování inzerce volných pozic společnosti
- komplexní administrativní podpora společnosti a kolegů
- vedení diáře společnosti a jeho pravidelná aktualizace
- zpracování pravidelných reportů a evidence elektronické pošty
- komunikace s dodavateli firmy a vyřizování požadavků společnosti
hledáme vhodnou/ ho kandidátku/ta na pozici
Asistentka/ asistent personální společnosti
Náplň práce:
- komunikace s kandidáty a prezentace aktuálních pracovních nabídek
- průběžná aktivní spolupráce při obsazování volných pozic s kandidáty a firmami
- zpracování životopisů a osobních podkladů kandidátů
- ukládání a archivace dokumentů v elektronické podobě
- aktivní kontakt s firemními klienty i uchazeči o zaměstnání
- zajištění a objednávání spotřebního kancelářského materiálu
- zpráva webu společnosti a aktivní práce na sociálních sítích
- zadávání a sledování inzerce volných pozic společnosti
- komplexní administrativní podpora společnosti a kolegů
- vedení diáře společnosti a jeho pravidelná aktualizace
- zpracování pravidelných reportů a evidence elektronické pošty
- komunikace s dodavateli firmy a vyřizování požadavků společnosti
Zaměstnanecké výhody, benefity
- zajímavou a různorodou pracovní náplň
- možnost profesního růstu a uplatnění na pozici personálního konzultanta
- pracoviště v centru Prahy a příjemné pracovní prostředí
- možnost profesního růstu a uplatnění na pozici personálního konzultanta
- pracoviště v centru Prahy a příjemné pracovní prostředí
Informace o náboru
V případě, že splňujete veškeré výše uvedené požadavky, zašlete prosím svůj životopis na email [email protected]
Pokud budete mít zájem o další volné pozice z vašeho oboru, nebo z dalších odvětví, navštivte prosím naše webové stránky www.alpconsulting.cz
Děkujeme za Váš zájem a těšíme se na další spolupráci.
Pokud budete mít zájem o další volné pozice z vašeho oboru, nebo z dalších odvětví, navštivte prosím naše webové stránky www.alpconsulting.cz
Děkujeme za Váš zájem a těšíme se na další spolupráci.
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Zprostředkování práce a personální poradenství
Personální společnost, sídlící v centru Prahy, s dvacetiletou historií.
Personální společnost, sídlící v centru Prahy, s dvacetiletou historií.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Ostatní znalosti
Strojopis - Pokročilý
Osobnostní předpoklady a dovednosti
- ukončené VŠ/ SŠ vzdělání
- komunikativní znalost AJ podmínkou
- zájem o práci s lidmi - ideálně v oblasti HR
- praxe na obdobné pozici - možno i v průběhu studia
- perfektní znalost českého jazyka ústní i písemnou formou
- praxe v personální společnosti je vítaná, není podmínkou
- dobré vyjadřovací schopnosti a pozitivně naladěnou osobnost
- velmi dobrou znalost práce na PC a běžných kancelářských programů
- samostatnost, pečlivost, důslednost a příjemné profesionální vystupování
- komunikativní znalost AJ podmínkou
- zájem o práci s lidmi - ideálně v oblasti HR
- praxe na obdobné pozici - možno i v průběhu studia
- perfektní znalost českého jazyka ústní i písemnou formou
- praxe v personální společnosti je vítaná, není podmínkou
- dobré vyjadřovací schopnosti a pozitivně naladěnou osobnost
- velmi dobrou znalost práce na PC a běžných kancelářských programů
- samostatnost, pečlivost, důslednost a příjemné profesionální vystupování
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Jsme českou personální společností, s dlouholetou tradicí v oblasti personálních služeb. Pro klienty úspěšné vyhledáváme odborníky a specialisty v technických oborech a profesích od stavebnictví, přes strojírenství, energetiku, elektroniku, vývoj a výrobu. Vyhledáváme i kandidáty na pozice ve vrcholovém managementu, řízení podniků, ekonomiky a účetnictví, právních služeb, personalistiky, administrativy, atd.
Pokud hledáte nové zaměstnání, rádi Vám v hledání pomůžeme a poradíme. Zaregistrujte se a přiložte Váš strukturovaný životopis. Váš profil posoudí naši profesionální personalisté a navrhnou Vám odpovídající uplatnění a volné pozice.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Pokud hledáte nové zaměstnání, rádi Vám v hledání pomůžeme a poradíme. Zaregistrujte se a přiložte Váš strukturovaný životopis. Váš profil posoudí naši profesionální personalisté a navrhnou Vám odpovídající uplatnění a volné pozice.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Počet zaměstnanců
5-9 zaměstnanců
ID: 3117211
Dátum zverejnenia: 1.8.2017
2017-08-01
lokalita: Praha Pozícia: Asistent, HR asistent, Personální konzultant Spoločnosť: ALP consulting, s.r.o.