Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Asistentka developerského týmu s velmi dobrou AJ
ALP consulting, s.r.o.
Místo práce
Praha, Česko
Praha, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Profesionální podpora týmu developerského projektu
•podpora při koordinaci činností týmu developmentu
•aktivní spolupráce s interními i externími členy týmu včetně např.:
sledování aktuální situace a vývojových trendů na realitním trhu
podpory při zpracování ekonomického vyhodnocení projektů (např. sběr a zpracovávání dat)
podpora při realizaci anebo zajištění PR / marketingu projektu
spolupráce při zpracování pravidelných zpráv o postupu jednotlivých projektů
zpracování dalších písemných podkladů (např. měsíční zprávy, zprávy pro představenstvo a dozorčí radu mateřské společnosti, atd.)
podpora asset managementu – komunikace s nájemníky, fakturace a finanční výkazy nájemní smlouvy a jejich přílohy
•přímá zodpovědnost za dílčí úkoly ve výše uvedených oblastech dle pokynů vedoucího týmu
Spolupráce při zadávání, sledování a aktualizace budgetů projektů v koncernových systémech (planingstool – realestate, apod.)
Administrativní podpora týmu developerského projektu
Všestranná podpora týmu včetně:
•sběru, třídění, formátování, kopírování, ukládání, archivování a zálohování dokumentů, dat a informací v tištěné i elektronické podobě,
•organizace a přípravy schůzek, kontroly termínů, korespondence, telefonů, vzkazů, pořizování zápisů z jednání, atd.
•podpora při koordinaci činností týmu developmentu
•aktivní spolupráce s interními i externími členy týmu včetně např.:
sledování aktuální situace a vývojových trendů na realitním trhu
podpory při zpracování ekonomického vyhodnocení projektů (např. sběr a zpracovávání dat)
podpora při realizaci anebo zajištění PR / marketingu projektu
spolupráce při zpracování pravidelných zpráv o postupu jednotlivých projektů
zpracování dalších písemných podkladů (např. měsíční zprávy, zprávy pro představenstvo a dozorčí radu mateřské společnosti, atd.)
podpora asset managementu – komunikace s nájemníky, fakturace a finanční výkazy nájemní smlouvy a jejich přílohy
•přímá zodpovědnost za dílčí úkoly ve výše uvedených oblastech dle pokynů vedoucího týmu
Spolupráce při zadávání, sledování a aktualizace budgetů projektů v koncernových systémech (planingstool – realestate, apod.)
Administrativní podpora týmu developerského projektu
Všestranná podpora týmu včetně:
•sběru, třídění, formátování, kopírování, ukládání, archivování a zálohování dokumentů, dat a informací v tištěné i elektronické podobě,
•organizace a přípravy schůzek, kontroly termínů, korespondence, telefonů, vzkazů, pořizování zápisů z jednání, atd.
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Stavební průmysl
Významná zahraniční developerská společnost, která se zaměřuje na vývoj, pronájem a prodej nemovitostí po celé Evropě s působí v ČR jako investor od roku 1995.
Významná zahraniční developerská společnost, která se zaměřuje na vývoj, pronájem a prodej nemovitostí po celé Evropě s působí v ČR jako investor od roku 1995.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
•Zkušenosti s administrativní podporou a se zajišťováním provozu týmu developerského projektu - jsou velkou výhodou
•Znalost procesů v přípravě a realizaci investičních projektů ve výstavbě - je výhodou
•Vynikající komunikační schopnosti
•Organizační schopnosti, samostatnost, zodpovědnost, aktivní přístup
•Schopnost týmové i samostatné práce
•Výborná znalost anglického a německého jazyka
•Základní ekonomické a právní povědomí
•Základní znalost procesů v přípravě a realizaci investičních projektů ve výstavbě
•Zkušený uživatel PC, výborná znalost programů MS Office
•Znalost procesů v přípravě a realizaci investičních projektů ve výstavbě - je výhodou
•Vynikající komunikační schopnosti
•Organizační schopnosti, samostatnost, zodpovědnost, aktivní přístup
•Schopnost týmové i samostatné práce
•Výborná znalost anglického a německého jazyka
•Základní ekonomické a právní povědomí
•Základní znalost procesů v přípravě a realizaci investičních projektů ve výstavbě
•Zkušený uživatel PC, výborná znalost programů MS Office
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Jsme českou personální společností, s dlouholetou tradicí v oblasti personálních služeb. Pro klienty úspěšné vyhledáváme odborníky a specialisty v technických oborech a profesích od stavebnictví, přes strojírenství, energetiku, elektroniku, vývoj a výrobu. Vyhledáváme i kandidáty na pozice ve vrcholovém managementu, řízení podniků, ekonomiky a účetnictví, právních služeb, personalistiky, administrativy, atd.
Pokud hledáte nové zaměstnání, rádi Vám v hledání pomůžeme a poradíme. Zaregistrujte se a přiložte Váš strukturovaný životopis. Váš profil posoudí naši profesionální personalisté a navrhnou Vám odpovídající uplatnění a volné pozice.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Pokud hledáte nové zaměstnání, rádi Vám v hledání pomůžeme a poradíme. Zaregistrujte se a přiložte Váš strukturovaný životopis. Váš profil posoudí naši profesionální personalisté a navrhnou Vám odpovídající uplatnění a volné pozice.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Počet zaměstnanců
5-9 zaměstnanců
ID: 3508964
Dátum zverejnenia: 5.10.2018
2018-10-05
lokalita: Praha Pozícia: Asistent Spoločnosť: ALP consulting, s.r.o.