Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Manažer akvizic a projekce (telekomunikace, energetika)
APROFES,s.r.o.
Místo práce
Zlínský kraj, Česko
Zlínský kraj, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek, živnost
plný úvazek, živnost
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmínky (brutto)
60 000 - 80 000 Kč/měsíc
60 000 - 80 000 Kč/měsíc
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
CO BUDETE DĚLAT?
• Vaší náplní práce bude vést tým projektových koordinátorů v oddělení akvizic, kteří zajišťují a koordinují veškerou potřebnou akviziční a
inženýrskou činnost pro výstavbu nových, či úpravy stávajících telekomunikačních a elektro-energetických staveb. A dále vedete rovněž i tým
zkušených projektantů, kteří zodpovídají za tvorbu či úpravu projektových dokumentací.
• Čeká Vás vedení a řízení nejenom zakázek, ale i dvou samostatně fungujících týmů
• Čeká Vás nutná operativa, ale i jednání se zákazníky, klienty a managementem společnosti, včetně nutného reportu.
• Chybět vám nesmí rovněž zodpovědnost a schopnost určit si priority.
Jaké jsou Vaše hlavní úkoly na této pozici?
• řízení týmů akvizitorů a projektantů – rozdělování a vyhodnocování práce (interní reporting)
• podílení se na náboru podřízených, nastavení nového oddělení
• zajišťování externích kapacit k realizovaným projektům
• naceňování zakázek, sledování, vyhodnocování ekonomiky projektů, včetně kontroly záznamů a dokumentace
• nastavení časového harmonogramu, stanovení milníků, definování kritických bodů projektů
• komunikace s investory a dodavateli, reprezentace firmy
• pravidelná komunikace se zákazníkem/investorem a externími dodavateli
• reporting zákazníkovi
• vypracování nabídek, příprava měsíčního plánu fakturace, včetně zajištění a kontroly fakturace
• spolupráce při nastavení a měření klíčových indikátoru výkonu (KPI) všech procesů v rámci oddělení
• sledování a vyhodnocování pracovní činnost podřízených
• komunikace napříč společností a podpora ostatních oddělení
• zodpovědnost za budget oddělení
• zodpovědnost za dodržování platných právních a ostatních norem a předpisů
CO BYSTE MĚL ZVLÁDAT?
• Nemělo by vám chybět SŠ vzdělání a praxe alespoň 5 let,
• technická znalost, zkušenosti a všeobecný přehled v oboru.
• zkušenosti s vedením malého týmu lidí, s jejich hodnocením, motivací a případně výběrem
• velmi dobrou znalost Excelu a dalších programů MS Office, výhodou je znalost programu Helios a Auto CAD
• samostatný a proaktivní přístup k práci, dar vidět a realizovat, schopnost vést a řídit
• ŘP skupiny B – aktivní řidič, ochota cestovat
Pracovní místo nabízíme ve Zlíně, v sídle společnosti, ale nebráníme se ani možnosti práce na ŽL
• Vaší náplní práce bude vést tým projektových koordinátorů v oddělení akvizic, kteří zajišťují a koordinují veškerou potřebnou akviziční a
inženýrskou činnost pro výstavbu nových, či úpravy stávajících telekomunikačních a elektro-energetických staveb. A dále vedete rovněž i tým
zkušených projektantů, kteří zodpovídají za tvorbu či úpravu projektových dokumentací.
• Čeká Vás vedení a řízení nejenom zakázek, ale i dvou samostatně fungujících týmů
• Čeká Vás nutná operativa, ale i jednání se zákazníky, klienty a managementem společnosti, včetně nutného reportu.
• Chybět vám nesmí rovněž zodpovědnost a schopnost určit si priority.
Jaké jsou Vaše hlavní úkoly na této pozici?
• řízení týmů akvizitorů a projektantů – rozdělování a vyhodnocování práce (interní reporting)
• podílení se na náboru podřízených, nastavení nového oddělení
• zajišťování externích kapacit k realizovaným projektům
• naceňování zakázek, sledování, vyhodnocování ekonomiky projektů, včetně kontroly záznamů a dokumentace
• nastavení časového harmonogramu, stanovení milníků, definování kritických bodů projektů
• komunikace s investory a dodavateli, reprezentace firmy
• pravidelná komunikace se zákazníkem/investorem a externími dodavateli
• reporting zákazníkovi
• vypracování nabídek, příprava měsíčního plánu fakturace, včetně zajištění a kontroly fakturace
• spolupráce při nastavení a měření klíčových indikátoru výkonu (KPI) všech procesů v rámci oddělení
• sledování a vyhodnocování pracovní činnost podřízených
• komunikace napříč společností a podpora ostatních oddělení
• zodpovědnost za budget oddělení
• zodpovědnost za dodržování platných právních a ostatních norem a předpisů
CO BYSTE MĚL ZVLÁDAT?
• Nemělo by vám chybět SŠ vzdělání a praxe alespoň 5 let,
• technická znalost, zkušenosti a všeobecný přehled v oboru.
• zkušenosti s vedením malého týmu lidí, s jejich hodnocením, motivací a případně výběrem
• velmi dobrou znalost Excelu a dalších programů MS Office, výhodou je znalost programu Helios a Auto CAD
• samostatný a proaktivní přístup k práci, dar vidět a realizovat, schopnost vést a řídit
• ŘP skupiny B – aktivní řidič, ochota cestovat
Pracovní místo nabízíme ve Zlíně, v sídle společnosti, ale nebráníme se ani možnosti práce na ŽL
Zaměstnanecké výhody, benefity
• Máme 5 týdnů dovolené, a pružnou pracovní dobu
• Mzdu od 60 000 Kč výše (dobré lidi umíme zaplatit a dohodneme se)
• Podporujeme vzdělání a osobní rozvoj.
• Nabízíme občerstvení na pracovišti.
• I když jsem podle počtu našich zaměstnanců středně velkou firmou, stále se neztratil přátelský duch, známe se osobně a nejsme jen lidskými
zdroji a čísly.
• Slavíme všechny narozeniny.
• Pracujeme v klidném prostředí, parkujeme zdarma a s dostatkem parkovacích míst.
• Práci v businessu, který jde neustále dopředu a je méně ovlivnění současnou světovou krizí.
• Příležitost posunout a nově nastavit fungování nového oddělení o level výš – jsme otevřeni novým nápadům a zlepšením a nová pozice může být
novou výzvou.
• Mzdu od 60 000 Kč výše (dobré lidi umíme zaplatit a dohodneme se)
• Podporujeme vzdělání a osobní rozvoj.
• Nabízíme občerstvení na pracovišti.
• I když jsem podle počtu našich zaměstnanců středně velkou firmou, stále se neztratil přátelský duch, známe se osobně a nejsme jen lidskými
zdroji a čísly.
• Slavíme všechny narozeniny.
• Pracujeme v klidném prostředí, parkujeme zdarma a s dostatkem parkovacích míst.
• Práci v businessu, který jde neustále dopředu a je méně ovlivnění současnou světovou krizí.
• Příležitost posunout a nově nastavit fungování nového oddělení o level výš – jsme otevřeni novým nápadům a zlepšením a nová pozice může být
novou výzvou.
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
telekomunikace
Jsme dodavatelem telekomunikační technologie – od projekce, až po realizaci a výstavbu.
Hledáme zkušeného Vedoucího / Manažera akvizic a projekce, který má zkušenosti s vedením a řízením lidí, a rovněž bude odborným garantem a partnerem pro všechny své kolegy, ale i pro naše klienty a zákazníky.
Jsme dodavatelem telekomunikační technologie – od projekce, až po realizaci a výstavbu.
Hledáme zkušeného Vedoucího / Manažera akvizic a projekce, který má zkušenosti s vedením a řízením lidí, a rovněž bude odborným garantem a partnerem pro všechny své kolegy, ale i pro naše klienty a zákazníky.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
Vzdělání v oboru
stavebnictví, telekomunikace, energetika, technika
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mírně pokročilý (B1)
Řidičský průkaz
B
Praxe na pozici/v oblasti
5
Počet let praxe
5
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Jsme na trhu již 25 let a spojujeme firmy s kvalitními lidmi. Jsme personalisté, recruiteři, headhunteři a pracovní psychologové. Máme svou práci rádi a rádi budeme partnerem i pro Vás a Vaše nové pracovní výzvy a příležitosti.
Počet zaměstnanců
10-19 zaměstnanců
ID: 4109593
Dátum zverejnenia: 23.6.2021
2021-06-23
lokalita: Zlínský kraj Pozícia: Obchodní manažer, Projektový manažer, Specialista strategie sítě, Vedoucí technického oddělení Spoločnosť: APROFES,s.r.o.
Spodná hranica mzdy (brutto): 60 000 Kč/měsíc