Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
AT&T Specialista zákaznické podpory
AT&T Global Network Services Czech Republic
Place of work
Brno, Czechia
Brno, Czechia
Contract type
full-time
full-time
Start date
6/26/2019
6/26/2019
Wage (gross)
26 000 - 33 000 Kč/month
26 000 - 33 000 Kč/month
Information about the position
Job description, responsibilities and duties
Miliony zákazníků ve Spojených Státech, kteří čas od času potřebují vyhledat pomoc při řešení technických potíží, využívají náš velmi oblíbený produkt U-Verse. Pokud rádi nabídnete pomocnou ruku, technické problémy jsou Vaše hobby a baví Vás komunikovat se zákazníky, hledáme právě Vás!
Pracovní doba: Pondělí - pátek, 8 hodin denně, směny pokrývají dobu od poledne do 8. hod. ranní
Popis pozice:
• Zpracování příchozích hovorů
• Poskytování zákaznické podpory U-VERSE produktů – tzn. TV, mobilní služby, internetové připojení
• Zvyšování spokojenosti zákazníků a udržování dobrých vztahů
• Práce na různorodých požadavcích – funkčnost služeb, pokrytí, vzdálená oprava a troubleshooting, zpracování faktur, resetování a aktivace služeb, změny v nastavení,..
Hlavní požadavky:
• Pokročilá mluvená úroveň anglického jazyka (ideálně B2-C2 level)
• Logické, analytické myšlení a záliba v řešení technických problémů
• Schopnost pracovat v pružném pracovním prostředí – důraz na US pracovní směny (směny pokrývají dobu od poledne do 8. hod. ranní)
• Základní znalosti v oblasti telekomunikací – internetové, televizní, mobilní připojení
• Komunikativnost, trpělivost, schopnost práce pod tlakem
• Flexibilita, dobré organizační schopnosti, zaměření na detail
• Práce v multikulturním prostředí
• Vzdělání, další kvalifikace:
• Plynná komunikace v anglickém jazyce
Doplňující informace:
Výběrový proces:
• Telefonický pohovor s AT&T Recruiterem
• Anglický test, technický test a osobní pohovor v AT&T v Brně (osobní účast nutná)
Hodnocení/odměny:
• Základní plat se odvíjí od výsledků testů z výběrové řízení, a pracovních zkušeností – rozmezí 25 000 – 32 000 CZK / hrubého / měsíc
• Bohaté příplatky nad rámec základního platu za práci v noci, příp. o víkendu
• Benefity – 25 dní dovolené, stravenky, soukromá zdravotní péče, rizikové životní připojištění, roční bonus, roční navyšování mzdy, různé slevy u partnerů firmy, relokační balíček, ...
Nejbližší nástup:
Únor, březen, duben 2018
O U-Verse:
AT&T U-verse je balíček služeb, který pokrývá nejen zábavní TV stanice, vysokorychlostní internet, ale i stabilní pokrytí mobilních sítí, to vše na bázi IP-technologií.
Prostřednictvím balíčků U-Verse a DirecTV nabízí AT&T svým zákazníkům nejšírší nabídku domácí televizní zábavy na US trhu.
Typ úlohy: Plný úvazek
Pracovní doba: Pondělí - pátek, 8 hodin denně, směny pokrývají dobu od poledne do 8. hod. ranní
Popis pozice:
• Zpracování příchozích hovorů
• Poskytování zákaznické podpory U-VERSE produktů – tzn. TV, mobilní služby, internetové připojení
• Zvyšování spokojenosti zákazníků a udržování dobrých vztahů
• Práce na různorodých požadavcích – funkčnost služeb, pokrytí, vzdálená oprava a troubleshooting, zpracování faktur, resetování a aktivace služeb, změny v nastavení,..
Hlavní požadavky:
• Pokročilá mluvená úroveň anglického jazyka (ideálně B2-C2 level)
• Logické, analytické myšlení a záliba v řešení technických problémů
• Schopnost pracovat v pružném pracovním prostředí – důraz na US pracovní směny (směny pokrývají dobu od poledne do 8. hod. ranní)
• Základní znalosti v oblasti telekomunikací – internetové, televizní, mobilní připojení
• Komunikativnost, trpělivost, schopnost práce pod tlakem
• Flexibilita, dobré organizační schopnosti, zaměření na detail
• Práce v multikulturním prostředí
• Vzdělání, další kvalifikace:
• Plynná komunikace v anglickém jazyce
Doplňující informace:
Výběrový proces:
• Telefonický pohovor s AT&T Recruiterem
• Anglický test, technický test a osobní pohovor v AT&T v Brně (osobní účast nutná)
Hodnocení/odměny:
• Základní plat se odvíjí od výsledků testů z výběrové řízení, a pracovních zkušeností – rozmezí 25 000 – 32 000 CZK / hrubého / měsíc
• Bohaté příplatky nad rámec základního platu za práci v noci, příp. o víkendu
• Benefity – 25 dní dovolené, stravenky, soukromá zdravotní péče, rizikové životní připojištění, roční bonus, roční navyšování mzdy, různé slevy u partnerů firmy, relokační balíček, ...
Nejbližší nástup:
Únor, březen, duben 2018
O U-Verse:
AT&T U-verse je balíček služeb, který pokrývá nejen zábavní TV stanice, vysokorychlostní internet, ale i stabilní pokrytí mobilních sítí, to vše na bázi IP-technologií.
Prostřednictvím balíčků U-Verse a DirecTV nabízí AT&T svým zákazníkům nejšírší nabídku domácí televizní zábavy na US trhu.
Typ úlohy: Plný úvazek
Requirements for the employee
Candidates with education suit the position
Secondary without school-leaving examination
Secondary with school-leaving examination
Follow-up/Higher Professional Education
University student
University education (Bachelor's degree)
Secondary with school-leaving examination
Follow-up/Higher Professional Education
University student
University education (Bachelor's degree)
Language skills
English - Upper intermediate (B2)
Advertiser
Brief description of the company
Considering we’ve done some pretty impressive work around here, that’s saying something. But we couldn’t have done it without our brilliant people, and you could be one of them. With an average of two patents a day and eight Nobel Prizes to our name, it’s no wonder that for more than a century we have been defining the industry and setting the bar for innovation. This is your chance to do the same. Explore a career with AT&T.
ID: 3703816
Dátum zverejnenia: 26.6.2019
2019-06-26
lokalita: Brno Pozícia: Customer Support Specialist Spoločnosť: AT&T Global Network Services Czech Republic
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 26 000 - 33 000 Kč/month