Asistent/ka ředitele společnosti

ATLAS software a.s.

Místo práce
Výstavní 292/13, Ostrava-Vítkovice, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

• kompletní podpora vedení společnosti
• zpracování reportů, přehledů a analýz
• vedení denní agendy sekretariátu
• správa a evidence dokumentů a smluv
• vedení kalendáře a organizování pracovních schůzek
• běžná administrativní práce
• příprava podkladů pro účetní oddělení

Zaměstnanecké výhody, benefity

• zajímavou a pestrou práci
• zázemí silné a stabilní společnosti, která je leaderem na trhu
• odpovídající finanční ohodnocení a bonusy
• benefitní systém ušitý na míru, dovolená navíc, Sick days, Free days

Informace o náboru

Jsme přední českou softwarovou společností a již 26 let se věnujeme vývoji právních, ekonomických a informačních systémů a aplikací. Pro posílení našeho týmu v současné době hledáme vhodné uchazeče/uchazečky s výbornými komunikačními, organizačními schopnostmi a nadšením pro práci na pozici:

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální

Osobnostní předpoklady a dovednosti

• SŠ/VŠ vzdělání
• praxe na obdobné pozici min. 2 roky
• příjemné vystupování
• pozitivní myšlení a aktivní přístup k řešení úkolů
• výborné komunikační, organizační schopnosti
• samostatnost, pečlivost a odpovědnost za výsledky práce
• dobrá znalost práce na PC (MS Office)
• řidičský průkaz sk. B

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Společnost ATLAS software a.s. člen skupiny ATLAS GROUP byla založena v roce 2001 a od doby svého vzniku je výhradním obchodním zastoupením softwarové společnosti ATLAS consulting spol. s r.o.

Prodej, distribuci, školení a poradenství v oblasti software a hardware zajišťuje síť obchodních zástupců a školitelů. Péči o zákazníky a technickou podporu poskytuje společnost pomocí vlastního klientského centra, linky zákaznické podpory a servisních pracovníků s celorepublikovou působností.

Společnost zaujímá významné postavení na českém trhu v oblasti právního a manažerského softwaru. V současnosti nabízíme 19 samostatných právních, manažerských a informačních softwarů a celou řadu funkčních doplňků. Každoročně zajistíme až na dvě desítky školení po celém území České republiky a proškolíme tak stovky uživatelů. Ke každému z vás přistupují naši zaměstnanci individuálně a snaží se přizpůsobit vašim pracovním i časovým požadavkům. Naši proškolení zaměstnanci a obchodní reprezentanti jsou připraveni nabídnout nejvhodnější řešení na konkrétní hardwarové a softwarové prostředí. Navrhnou nejefektivnější systém vyhovující vašim specifickým podmínkám. Není tedy nutné měnit vybavení od základů, filosofií naší společnosti je rozšířit a zefektivnit stávající podmínky natolik, aby vám dlouhodobě do budoucna ušetřili peníze a čas.

Produkty, které společnost ATLAS consulting spol. s r.o. člen skupiny ATLAS GROUP na českém trhu realizuje, jsou původní české a díky tomu nejlépe vyhovují tuzemským podmínkám. O jejich vývoj, výrobu, aktualizace i servis se stará mateřská společnost ATLAS consulting spol. s r.o., která se aktivně věnuje vývoji právního a manažerského softwaru již od roku 1992.

ATLAS software a.s. člen skupiny ATLAS GROUP se nachází v Ostravě, její pobočky pak naleznete také v Praze a v Brně.

Pro společnost ATLAS software a.s. pracuje v současné době přes 70 stálých zaměstnanců, kteří se starají o odbyt produktů a spokojenost našich zákazníků.

Počet zaměstnanců

150-199 zaměstnanců
ID: 3553642  Dátum zverejnenia: 5.12.2018