Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Junior pozice pro absolventy – Business assistant
bydletekvalitne s.r.o.
Místo práce
Šrobárova 18, Vinohrady, Česko
Šrobárova 18, Vinohrady, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
20.3.2019
20.3.2019
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
V rámci své činnosti si kvalitně vybudujete zkušenosti s kontaktem s klienty i na vyšší úrovni kontaktu a zvládání komplikovaných zakázek a vysvětlovacích činností. Dále se naučíte právní souvislosti v rámci obchodního práva a budete jej i aplikovat (pozor zkušenosti, ani absolvování práva nevyžadujeme). Dále si vytříbíte osobní vystupování s klienty, řešení případných nesrovnalostí mezi klienty, navrhování způsobů řešení. Marketing budete mít na úrovni úpravy fotografií v rámci programů, provedení prezentací, řešení zvýšení ohlasů na nabídky. Naučíte se také obecné činnosti v rámci kanceláře a zvládání zaškolování a základní personální řízení lidí.
Hlavní zodpovědnost:
• Kontaktní osoba pro zákazníky společnosti.
• Komunikace portfolia klientů společnosti, příprava nabídky pro nové zákazníky.
• Řešení obchodních aktivit oddělení, komunikace s klienty, zadávání zakázek do systému, zpracovávání prezentací, hodnocení ocenění klientů.
• Udržování aktualizovaných databází, aktualizace dokumentů.
• Uspořádání schůzek, vedení diářů.
• Zpracování smluv pro klienty a komunikace v rámci smluvních řešení.
• Základní marketingová a personální podpora.
• + práce v rámci back office.
50% času budete komunikovat s klienty, 10% komunikovat ohledně smluv a obchodních případů, 10% budete řešit smlouvy, 15% budete řešit přípravu nabídek klientů, aktualizace databází a další obecnou admin. podporu, 15% terén (schůzky s klienty). + další věci dle aktuálního zaměření společnosti
Hlavní zodpovědnost:
• Kontaktní osoba pro zákazníky společnosti.
• Komunikace portfolia klientů společnosti, příprava nabídky pro nové zákazníky.
• Řešení obchodních aktivit oddělení, komunikace s klienty, zadávání zakázek do systému, zpracovávání prezentací, hodnocení ocenění klientů.
• Udržování aktualizovaných databází, aktualizace dokumentů.
• Uspořádání schůzek, vedení diářů.
• Zpracování smluv pro klienty a komunikace v rámci smluvních řešení.
• Základní marketingová a personální podpora.
• + práce v rámci back office.
50% času budete komunikovat s klienty, 10% komunikovat ohledně smluv a obchodních případů, 10% budete řešit smlouvy, 15% budete řešit přípravu nabídek klientů, aktualizace databází a další obecnou admin. podporu, 15% terén (schůzky s klienty). + další věci dle aktuálního zaměření společnosti
Zaměstnanecké výhody, benefity
Nabízíme:
• zajímavé pracovní místo pro aktivního absolventa
• různorodou práci
• automatický plánovaný růst kompetencí
• příspěvek na stravování
• firemní telefon
• příjemné prostředí
• zajímavé pracovní místo pro aktivního absolventa
• různorodou práci
• automatický plánovaný růst kompetencí
• příspěvek na stravování
• firemní telefon
• příjemné prostředí
Informace o náboru
Pokud Vás nabídka této práce zaujala, pošlete nám svůj životopis a Vaše kontaktní údaje na adresu: [email protected]
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mírně pokročilý (B1)
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Osobnostní předpoklady a dovednosti
• VŠ vzdělání (nemusí být dokončené)
• nevyžadujeme žádné zkušenosti
• vyžadujeme aktivitu a plnou chuť se pracovně prosadit
• chuť se vzdělávat
• dobré vystupování, příjemnou komunikaci
• základní znalost angličtiny ve formě dorozumění se mluvenou řečí a chtíč si jí vylepšit
• pečlivost, samostatnost, odpovědnost
• psaní metodou všemi deseti nebo ochota se to naučit hned při nástupu
• nevyžadujeme žádné zkušenosti
• vyžadujeme aktivitu a plnou chuť se pracovně prosadit
• chuť se vzdělávat
• dobré vystupování, příjemnou komunikaci
• základní znalost angličtiny ve formě dorozumění se mluvenou řečí a chtíč si jí vylepšit
• pečlivost, samostatnost, odpovědnost
• psaní metodou všemi deseti nebo ochota se to naučit hned při nástupu
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Naše společnost se zabývá správou, pronájmem, prodejem nemovitostí a službami spojenými s obchodním právem. Provádíme také poradenské služby, investiční služby, hypoteční služby, relokační služby. Velká část našich klientů jsou zahraniční klienti. Lokalitou se specializujeme na Prahu a Středočeský kraj.
ID: 3619357
Dátum zverejnenia: 12.3.2019
2019-03-12
lokalita: Praha Pozícia: Account manager, Administrativní pracovník, referent, Asistent, Specialista podpory zákazníků Spoločnosť: bydletekvalitne s.r.o.