Specialista zákaznického servisu

ČD - Telematika a.s.

Místo práce
Plzeň-město, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Vaší pracovní náplní bude:

  • zpracování přijatých administrativních požadavků interních zákazníků
  • telefonický kontakt s interními zákazníky při vyřizování zadaných požadavků
  • poskytování informací o parametrech, cenách a o způsobu využití služeb
  • zaznamenávání výsledků kontaktu s interním zákazníkem do systému
  • přijímání reklamací a zajišťování jejich vyřízení
  • spolupráce na řešení zákaznických požadavků s ostatními odděleními společnosti a externími dodavateli

Jako vhodný uchazeč byste měl/a mít:

  • velmi dobrý písemný projev a komunikační schopnosti
  • ochotu učit se novým věcem a přijímat změny
  • přizpůsobivost směnám (provozní doba oddělení podpory interních zákazníků je v pracovní dny 7,00 – 19,00 hod. )
  • ukončené SŠ vzdělání

Jako náš nový kolega získáte:

  • jistotu dlouhodobého uplatnění a férového jednání - 70% našich kolegů u nás pracuje více než 10 let
  • work life balance pro nás není jen blábol: 7 z 10 našich zaměstnanců potvrdilo, že rovnováha mezi soukromým a pracovním životem je u nás skutečností (Aon Best Employers 2018)
  • vstřícný tým kolegů a příjemné pracovní prostředí
  • širokou nabídku benefitů v rámci benefitní cafeterie – (stravenky v hodnotě 100 Kč za 35 Kč, levné mobilní volání pro celou rodinu, příspěvek na životní pojištění i penzijní připojištění, na dovolenou a dětské tábory, poukázky FlexiPass pro vstupy na sportoviště, do divadel, na nákup v lékárně)
  • 5 týdnů dovolené a mnoho dalších výhod


ČD - Telematika je dobrým zaměstnavatelem, 40% našich nováčků k nám přichází pracovat na základě doporučení stávajících zaměstnanců. Ozvěte se nám!

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

ČD - Telematika a.s. je významným poskytovatelem velkoobchodních internetových, datových a hlasových služeb a dodavatelem služeb v oblasti správy, údržby i výstavby optických infrastruktur. Portfolio svých činností doplňuje službami s přidanou hodnotou zahrnujícími servis kontaktního centra, systémovou integraci, diagnostiku a analýzu dat nebo kybernetickou bezpečnost. Od svého založení v roce 1994 si za dobu více než 20 let působení na českém ICT trhu, vybudovala pozici jednoho z největších dodavatelů velkoobchodních telekomunikačních služeb. ČD - Telematika je stabilní společností s více než 500 zaměstnanci, na jejichž schopnostech a kvalifikaci staví své úspěchy.
ID: 3677370  Dátum zverejnenia: 24.5.2019  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.