Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Administrativní pracovnice - pobočka Praha 10. Nástup ihned!
CentralWork s.r.o.
Místo práce
Praha, Česko
Praha, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
až 26 000 Kč
až 26 000 Kč
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
- administrativní podpora provozní agendy
- evidování smluv v informačním systémů, doplňování informací
- administrativní zpracování přijatých dotazů a požadavků
- vkládání dat do počítače
- práce s interní databází
- telefonická a mailová komunikace
- kontrola a zpracování dokumentů
- evidování smluv v informačním systémů, doplňování informací
- administrativní zpracování přijatých dotazů a požadavků
- vkládání dat do počítače
- práce s interní databází
- telefonická a mailová komunikace
- kontrola a zpracování dokumentů
Zaměstnanecké výhody, benefity
- po 3.měsících navýšení mzdy
- příjemné pracovní prostředí
- flexibilní pracovní doba
- práce v mladém kolektivu
- stravenky
- příjemné pracovní prostředí
- flexibilní pracovní doba
- práce v mladém kolektivu
- stravenky
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Jiné administrativní a podpůrné služby
Jste zodpovědný člověk, kterého zajímá administrativa a práce na PC? Pojď pracovat k nám. Jsme stabilní společnost ve které vládne přátelská a uvolněná atmosféra.Děláme vše proto, aby se nám v Centralworku pracovalo dobře a s radostí. Nabízíme zajímavé finanční ohodnocení,benefity a podporu zkušeného týmu.
Jste zodpovědný člověk, kterého zajímá administrativa a práce na PC? Pojď pracovat k nám. Jsme stabilní společnost ve které vládne přátelská a uvolněná atmosféra.Děláme vše proto, aby se nám v Centralworku pracovalo dobře a s radostí. Nabízíme zajímavé finanční ohodnocení,benefity a podporu zkušeného týmu.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
student střední školy
Osobnostní předpoklady a dovednosti
- SŠ vzdělání
- předchozí praxe na obdobní pozici
- vhodné pro absolventy
- znalost práce na PC (zejména MS Excel)
- komunikační dovednosti
- časová flexibilita
- pečlivost, spolehlivost a zodpovědnost
- odolnost vůči stresu
- předchozí praxe na obdobní pozici
- vhodné pro absolventy
- znalost práce na PC (zejména MS Excel)
- komunikační dovednosti
- časová flexibilita
- pečlivost, spolehlivost a zodpovědnost
- odolnost vůči stresu
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
CentralWork s.ro. je personální a poradenská společnost, která na trhu funguje již od roku 2007 a ve svém portfoliu má především logistické a výrobní společnosti.
Pracuje zde efektivní tým lidí s dlouhodobými zkušenostmi, nadšením a zodpovědným přístupem k řešení požadavků každého z vás.
Pracuje zde efektivní tým lidí s dlouhodobými zkušenostmi, nadšením a zodpovědným přístupem k řešení požadavků každého z vás.
Počet zaměstnanců
500-999 zaměstnanců
ID: 3631333
Dátum zverejnenia: 28.3.2019
2019-03-28
lokalita: Praha Pozícia: Administrativní pracovník, referent Spoločnosť: CentralWork s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: až 26 000 Kč