Administrativní pracovnice - pobočka Praha 10. Nástup ihned!

CentralWork s.r.o.

Místo práce
Praha, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
až 26 000 Kč

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

- administrativní podpora provozní agendy
- evidování smluv v informačním systémů, doplňování informací
- administrativní zpracování přijatých dotazů a požadavků
- vkládání dat do počítače
- práce s interní databází
- telefonická a mailová komunikace
- kontrola a zpracování dokumentů

Zaměstnanecké výhody, benefity

- po 3.měsících navýšení mzdy
- příjemné pracovní prostředí
- flexibilní pracovní doba
- práce v mladém kolektivu
- stravenky

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Jiné administrativní a podpůrné služby

Jste zodpovědný člověk, kterého zajímá administrativa a práce na PC? Pojď pracovat k nám. Jsme stabilní společnost ve které vládne přátelská a uvolněná atmosféra.Děláme vše proto, aby se nám v Centralworku pracovalo dobře a s radostí. Nabízíme zajímavé finanční ohodnocení,benefity a podporu zkušeného týmu.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

student střední školy

Osobnostní předpoklady a dovednosti

- SŠ vzdělání
- předchozí praxe na obdobní pozici
- vhodné pro absolventy
- znalost práce na PC (zejména MS Excel)
- komunikační dovednosti
- časová flexibilita
- pečlivost, spolehlivost a zodpovědnost
- odolnost vůči stresu

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

CentralWork s.ro. je personální a poradenská společnost, která na trhu funguje již od roku 2007 a ve svém portfoliu má především logistické a výrobní společnosti.
Pracuje zde efektivní tým lidí s dlouhodobými zkušenostmi, nadšením a zodpovědným přístupem k řešení požadavků každého z vás.

Počet zaměstnanců

500-999 zaměstnanců
ID: 3631333  Dátum zverejnenia: 28.3.2019  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: až 26 000 Kč