Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Pracovnice v administrativě v personální agentuře - pobočka Praha. Nástup ihned!
CentralWork s.r.o.
Místo práce
Praha 10, Česko
Praha 10, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
ihned
ihned
Mzdové podmínky (brutto)
23 000 - 26 000 Kč/měsíc
23 000 - 26 000 Kč/měsíc
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
- administrativní podpora provozní agendy
- evidování smluv v informačním systémů, doplňování informací
- administrativní zpracování přijatých dotazů a požadavků
- vkládání dat do počítače
- práce s interní databází
- telefonická a mailová komunikace
- kontrola a zpracování dokumentů
- evidování smluv v informačním systémů, doplňování informací
- administrativní zpracování přijatých dotazů a požadavků
- vkládání dat do počítače
- práce s interní databází
- telefonická a mailová komunikace
- kontrola a zpracování dokumentů
Zaměstnanecké výhody, benefity
- po 3.měsících navýšení mzdy
- příjemné pracovní prostředí
- flexibilní pracovní doba
- práce v mladém kolektivu
- stravenky
- příjemné pracovní prostředí
- flexibilní pracovní doba
- práce v mladém kolektivu
- stravenky
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Jiné administrativní a podpůrné služby
Jste zodpovědný člověk, kterého zajímá administrativa a práce na PC? Pojď pracovat k nám. Jsme stabilní společnost ve které vládne přátelská a uvolněná atmosféra.Děláme vše proto, aby se nám v Centralworku pracovalo dobře a s radostí. Nabízíme zajímavé finanční ohodnocení,benefity a podporu zkušeného týmu.
Jste zodpovědný člověk, kterého zajímá administrativa a práce na PC? Pojď pracovat k nám. Jsme stabilní společnost ve které vládne přátelská a uvolněná atmosféra.Děláme vše proto, aby se nám v Centralworku pracovalo dobře a s radostí. Nabízíme zajímavé finanční ohodnocení,benefity a podporu zkušeného týmu.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské bez maturity
středoškolské s maturitou
středoškolské s maturitou
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Osobnostní předpoklady a dovednosti
- SŠ vzdělání
- předchozí praxe na obdobní pozici
- vhodné pro absolventy
- znalost práce na PC (zejména MS Excel)
- komunikační dovednosti
- časová flexibilita
- pečlivost, spolehlivost a zodpovědnost
- odolnost vůči stresu
- předchozí praxe na obdobní pozici
- vhodné pro absolventy
- znalost práce na PC (zejména MS Excel)
- komunikační dovednosti
- časová flexibilita
- pečlivost, spolehlivost a zodpovědnost
- odolnost vůči stresu
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
CentralWork s.ro. je personální a poradenská společnost, která na trhu funguje již od roku 2007 a ve svém portfoliu má především logistické a výrobní společnosti.
Pracuje zde efektivní tým lidí s dlouhodobými zkušenostmi, nadšením a zodpovědným přístupem k řešení požadavků každého z vás.
Pracuje zde efektivní tým lidí s dlouhodobými zkušenostmi, nadšením a zodpovědným přístupem k řešení požadavků každého z vás.
Počet zaměstnanců
500-999 zaměstnanců
ID: 3643326
Dátum zverejnenia: 12.4.2019
2019-04-12
lokalita: Praha Pozícia: Administrativní pracovník, referent, Asistent, Recepční Spoločnosť: CentralWork s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 23 000 - 26 000 Kč/měsíc