Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Property specialista/ka - realizace projektů
Česká spořitelna, a.s.
Místo práce
Praha
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Pracovní náplň:
V rámci výkonu své funkce zodpovídá za:
- řízení koordinačních schůzek v místě akce
- kontrola průběhu investiční akce i za účasti Technického dozoru investora (TDI), BOZP, stav. úřadu (tzv. kontrolní dny)
- převzetí dokončené investiční akce, opravy včetně dokladové a projektové části
- předání, seznámení uživatele s dokončeným stavebním dílem
- koordinace řešení škodních událostí (akutní záznam škodní události na místě a koordinace odvrácení havárie a dalších škod, nahlášení Polici ČR, spolupráce s pojišťovnou a pod.)
- navrhování oprav na základě obhlídky objektů
Dále odpovídá za:
- operativní zpřístupňování prostor, příprava a kontrola dokladů, kontrola technického stavu objektů a zařízení (pro kontroly orgánů státní správy, prověrky BOZP, pro pravidelnou údržbu)
- zajištění výdeje/příjmu nábytku ze skladu dle požadavků
- zpracování měsíčního hlášení o produkci odpadů
- objednání změny informačního systému, spolupráci při realizaci
- řešení reklamace s dodavatelem
- navrhování četnosti, rozsahu úklidu + výpočet ploch předmětu úklidu, plánování mimořádný úklidů
- Ad-hoc plnění požadavků dispečinku nebo Business Partnera v oblasti správy budov
Požadavky:
- VŠ vzdělání a 2 roky praxe/ SŠ vzdělání a 5 let praxe
- znalost práce na PC na dobré uživatelské úrovni, základní znalost SAP
- orientace v technologiích budov a kvalitativních standardech, znalost platných zákonů, vyhlášek, nařízení vztahujících se k investiční výstavbě a správě objektů
- organizace a koordinace vlastních činností a řízení dodavatelů
- schopnost analýzy dodávaných činností, vyhodnocování kvality přebírané práce, dotahování činností do konce, zaměření na detail
- konstruktivní řešení konfliktních situací
- přirozená autorita, vyjednávání a argumentace o provedených činnostech
- srozumitelná komunikace, jasné formulování požadavků
- základní znalost angličtiny
Nabízíme:
- Zajímavou a zodpovědnou práci
- Pracovní poměr je na dobu určitou - za rodičovskou dovolenou
- Možnosti odborného rozvoje a vzdělávání
- Motivující platové ohodnocení včetně nadstandardních zaměstnaneckých výhod
- Profesní perspektivu v zázemí mezinárodní banky
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
vysokoškolské II. stupně
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Erste Group Shared Services (EGSS), s.r.o. byla založena v roce 2010 jako dceřiná společnost Erste Group Bank AG a České spořitelny, a.s.
EGSS zpracovává platební transakce a poskytuje služby v oblasti správy klientských dat, výhradně pro interní klienty v rámci finanční skupiny Erste.
Hledáte zajímavou a stabilní práci v příjemném prostředí a přátelském kolektivu? Chcete začít svou kariéru v mezinárodní společnosti? Pokud ano, pak je tato pracovní nabídka pro Vás skvělou příležitostí.
EGSS zpracovává platební transakce a poskytuje služby v oblasti správy klientských dat, výhradně pro interní klienty v rámci finanční skupiny Erste.
Hledáte zajímavou a stabilní práci v příjemném prostředí a přátelském kolektivu? Chcete začít svou kariéru v mezinárodní společnosti? Pokud ano, pak je tato pracovní nabídka pro Vás skvělou příležitostí.
ID: 1870982
Dátum zverejnenia: 17.9.2014
2014-09-17
lokalita: Praha Pozícia: Facility manager Spoločnosť: Česká spořitelna, a.s.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.