HR konzultant/ka

Česká spořitelna, a.s.

Místo práce
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Máte chuť:

  • stát se ceněným poradcem liniového managementu - být tím, na koho se s důvěrou budou obracet a kdo jim přinese užitečné odpovědi na jejich otázky
  • aktivně, empaticky a pro-klientsky poskytovat poradenství a podporu napříč HR tématy, být „přítelem na telefonu“, který vždy dovede najít řešení a na nějž se lidé budou s důvěrou obracet
  • cestovat tam, kde si řešení bude žádat osobní jednání, ale zároveň usilovat o co nejvyšší efektivitu a účelně využívat moderní technologie k zpracování většiny úkolů na dálku
  • být tím, kdo má perfektní přehled o tom, jaké jsou poslední novinky a iniciativy ve všech zásadních HR tématech a skrze své poradenství napomáhat tomu, aby se nové trendy úspěšně dostaly do praxe
  • kontinuálně pracovat na prohlubování své HR odbornosti skrze pravidelné sdílení a spolupráci jak v rámci vlastního týmu HR konzultantů, tak napříč HR i ostatními týmy v bance

Budeme si rozumět, pokud:

  • máte výbornou orientaci v hlavních HR tématech a dobré povědomí o jejich pracovně právních aspektech – navíc pro vás bankovnictví jako takové není neznámou
  • jste zkušeným HR odborníkem s úspěšnou předchozí praxí
  • je vám vlastní preciznost, orientace na klienta, schopnost naslouchat, zvídavost a velká ochota pomoci
  • nezaleknete se občasného cestování v rámci ČR
  • zvládnete základní komunikaci a porozumění textu v AJ

U nás získáte:

  • rozmanitou a zodpovědnou práci v intenzivním kontaktu s lidmi, která vám umožní na denní bázi pomáhat lidem být úspěšnější a spokojenější
  • za poctivou práci poctivou odměnu a k tomu navíc špičkové finanční i nefinanční benefity
  • skvělou příležitost pro intenzivní rozvoj svých znalostí a dovedností nejen v rámci každodenní práce, ale i s pomocí propracovaného portfolia rozvojových aktivit, které Spořitelna svému týmu nabízí
  • místo v inspirativním HR týmu se špičkovými ambicemi
  • smlouvu na dobu neurčitou

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Erste Group Shared Services (EGSS), s.r.o. byla založena v roce 2010 jako dceřiná společnost Erste Group Bank AG a České spořitelny, a.s.

EGSS zpracovává platební transakce a poskytuje služby v oblasti správy klientských dat, výhradně pro interní klienty v rámci finanční skupiny Erste.


Hledáte zajímavou a stabilní práci v příjemném prostředí a přátelském kolektivu? Chcete začít svou kariéru v mezinárodní společnosti? Pokud ano, pak je tato pracovní nabídka pro Vás skvělou příležitostí.
ID: 2734919  Dátum zverejnenia: 23.9.2016  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.