HR & Finance Administrátor

CPL Jobs s.r.o.

Místo práce
Úzká 488/8, Brno-střed, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Termín nástupu
co nejdříve
Mzdové podmínky (brutto)
Od 30 000 Kč/měsíc

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Budeš první člověk, kterého každý, kdo zavítá do CPL, potká, a proto je dobrá nálada a úsměv na tváři pro nás klíčová. Hledáme nového kolegu / kolegyni, který / která má precizní administrativní schopnosti a zaměření detail a zároveň se postará o chod recepce a kanceláře.

Pozice u nás je komplexní, zastřešuje zejména HR administrativu a podporu finančního oddělení ale také starost o kancelář a recepci. A proto je nutné umět si stanovit priority.

Zní to lákavě? Skvělé, tak teď pár faktů:

Co budeš dělat?
• Příprava a správa dokumentů týkajících se zaměstnávání (smlouvy pro interní a dočasné zaměstnance, pracovní lékařské prohlídky a bezpečnost a ochrana zdraví při práci).
• Administrativní podpora finančního oddělení, HR oddělení a Country managera.
• Komunikace a spolupráce s dodavateli a poskytovateli služeb.
• Spolupráce s účetní společností při zpracování docházek a kalkulaci mezd.
• Pomoc finančnímu kontrolorovi při zpracování faktur.
• Vedení recepce (včetně korespondence, návštěv, vybavení, vedení pokladny, zadávání požadavků na IT).

Zaměstnanecké výhody, benefity

• Zaškolení na danou pozici během onboarding procesu,
• možnost pracovat v mezinárodním prostředí,
• mzda od 30 000 Kč dle zkušeností + měsíční variabilní bonus,
• přátelský pracovní kolektiv, který umí podpořit,
• moderní kanceláře v centru Brna,
• balíček benefitů (5 týdnů dovolené, 3 dny Sick days, stravenky plně hrazené zaměstnavatelem, pravidelné teambuildingové akce).

Informace o náboru

Teď už stačí jen dát o sobě vědět a poslat nám CV.

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Jiné neuvedené oblasti

Společnost CPL Jobs s.r.o. je globální poskytovatel lidských zdrojů. Pracujeme se startupy, nadnárodními společnostmi i malými a středními podniky v rozmanitých sektorech. Naše služby jsou přizpůsobeny potřebám našich klientů. Naším základním pilířem je, aby každý získal pracovní příležitost odpovídající jeho profesním aspiracím.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)

Ostatní znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý

Praxe na pozici/v oblasti

6 měsíců

Osobnostní předpoklady a dovednosti

Bez čeho se neobejdeš?
• Alespoň 6 měsíců praxe na obdobné administrativní pozici nebo pozici recepčního.
• VŠ vzdělání ekonomického nebo administrativního/finančního směru výhodou.
• Dobré komunikační schopnosti v českém a anglickém jazyce (písemně i ústně).
• Ochota učit se novým věcem a proaktivní přístup při plnění každodenních úkolů.
• Velmi dobrá znalost MS Office – tabulky budou tvým největším parťákem.
• Velmi dobré organizační schopnosti a příjemné vystupování.

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Nabídka služeb personální agentury se zaměřením na obsazování volných pozic ve středním a vyšším managementu a pozic specialistů.

Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 4078208  Dátum zverejnenia: 10.5.2021  Spodná hranica mzdy (brutto): 30 000 Kč/měsíc