Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Logistický specialista
CPL Jobs s.r.o.
Místo práce
Praha-západ, Česko
Praha-západ, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Baví Vás administrativní úkoly i komunikace se zákazníky?
Rád/a byste nasbíral/a zkušenosti v logistice?
Skvělé! Mám pro Vás perfektní příležitost, díky které se dostanete do mezinárodní společnosti, a kde budete moci pracovat pod celosvětově známými značkami!
Mezi Vašimi úkoly bude:
• Komunikovat se zákazníkem telefonicky a po e-mailu (přebírat objednávky, řešit reklamace)
• Úzce spolupracovat s logistickými partnery na dodávkách zboží
• Administrativní zpracovávat objednávky v ERP systému a v Excelu
• Správa skladových karet
• Vzájemně se podporovat a spolupracovat v rámci týmu
• Zapracování dat do účetního systému
Požadavky na pozici:
• Dobré komunikační dovednosti (po e-mailu i po telefonu)
• Komunikativní anglický jazyk (úroveň B2), pro příležitostnou komunikaci se zahraničními dodavateli
• Pro-zákaznický přístup a analytické myšlení
• Pokročilá znalost Excelu – potřeba práce s kontingenčními tabulkami
• Předchozí práce v ERP systému
• Zkušenost na obdobné pozici je preferována
Benefity pro Vás:
• 5 týdnů dovolené
• 13. plat
• Možnost práce z home office
• Stravenky
• Příspěvek na volnočasové aktivity
• Firemní počítač
• Sleva na firemní produkty
• Různá profesní školení
Tak co, zaujala Vás tato příležitost?
Rád/a byste nasbíral/a zkušenosti v logistice?
Skvělé! Mám pro Vás perfektní příležitost, díky které se dostanete do mezinárodní společnosti, a kde budete moci pracovat pod celosvětově známými značkami!
Mezi Vašimi úkoly bude:
• Komunikovat se zákazníkem telefonicky a po e-mailu (přebírat objednávky, řešit reklamace)
• Úzce spolupracovat s logistickými partnery na dodávkách zboží
• Administrativní zpracovávat objednávky v ERP systému a v Excelu
• Správa skladových karet
• Vzájemně se podporovat a spolupracovat v rámci týmu
• Zapracování dat do účetního systému
Požadavky na pozici:
• Dobré komunikační dovednosti (po e-mailu i po telefonu)
• Komunikativní anglický jazyk (úroveň B2), pro příležitostnou komunikaci se zahraničními dodavateli
• Pro-zákaznický přístup a analytické myšlení
• Pokročilá znalost Excelu – potřeba práce s kontingenčními tabulkami
• Předchozí práce v ERP systému
• Zkušenost na obdobné pozici je preferována
Benefity pro Vás:
• 5 týdnů dovolené
• 13. plat
• Možnost práce z home office
• Stravenky
• Příspěvek na volnočasové aktivity
• Firemní počítač
• Sleva na firemní produkty
• Různá profesní školení
Tak co, zaujala Vás tato příležitost?
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
velkoobchod
Informace o společnosti Vám ráda upřesním na pohovoru :)
Informace o společnosti Vám ráda upřesním na pohovoru :)
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Český jazyk - Pokročilý (C1) a Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Ostatní znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Nabídka služeb personální agentury se zaměřením na obsazování volných pozic ve středním a vyšším managementu a pozic specialistů.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 4190327
Dátum zverejnenia: 25.10.2021
2021-10-25
lokalita: Praha - západ Pozícia: Administrativní pracovník, referent, Logistik Spoločnosť: CPL Jobs s.r.o.