Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Vedoucí recepce / asistentka vedení
CZECHOSLOVAK GROUP a.s.
Místo práce
Pernerova, Karlín, Praha 8, Česko
Pernerova, Karlín, Praha 8, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Převzetí odpovědnosti za bezproblémový chod recepce, tak aby recepce poskytovala prvotřídní podporu nejvyššímu managementu a návštěvám;
zajištění kontinuity fungování provozu recepce;
materiálové a organizační zajištění kancelářských potřeb, občerstvení, marketingových materiálů;
odpovědnost za zápisy z porad;
pracovní doba ve vybraných dnech v týdnu 6:00-14:00, v dalších dnech pak 8:00-16:00;
další ad-hoc úkoly.
zajištění kontinuity fungování provozu recepce;
materiálové a organizační zajištění kancelářských potřeb, občerstvení, marketingových materiálů;
odpovědnost za zápisy z porad;
pracovní doba ve vybraných dnech v týdnu 6:00-14:00, v dalších dnech pak 8:00-16:00;
další ad-hoc úkoly.
Zaměstnanecké výhody, benefity
Jedinečnou příležitost uplatnění v silné, stabilní a neustále rostoucí skupině CZECHOSLOVAK GROUP;
motivační finanční odměnu;
možnost osobního a kariérního růstu;
5 týdnů dovolené, příspěvek na stravování, příspěvek na penzijní připojištění a další benefity.
motivační finanční odměnu;
možnost osobního a kariérního růstu;
5 týdnů dovolené, příspěvek na stravování, příspěvek na penzijní připojištění a další benefity.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Praxe na pozici/v oblasti
2
Osobnostní předpoklady a dovednosti
Vzdělání na úrovni SŠ/VŠ, ideálně se zaměřením ekonomickým, humanitním, sociálně-správním, administrativním;
angličtinu min. úroveň B1, znalost dalších cizích jazyků výhodou;
reprezentativní vystupování;
řidičský průkaz sk. „B“ - aktivní řidič;
počítačové znalosti (MS Office);
organizační a řídící schopnosti, schopnost zadávat úkoly a kontrolovat jejich plnění, odolnost vůči stresu, časovou flexibilitu;
kreativitu, samostatnost, proaktivní přístup, smysl pro pořádek;
výborné komunikační dovednosti.
angličtinu min. úroveň B1, znalost dalších cizích jazyků výhodou;
reprezentativní vystupování;
řidičský průkaz sk. „B“ - aktivní řidič;
počítačové znalosti (MS Office);
organizační a řídící schopnosti, schopnost zadávat úkoly a kontrolovat jejich plnění, odolnost vůči stresu, časovou flexibilitu;
kreativitu, samostatnost, proaktivní přístup, smysl pro pořádek;
výborné komunikační dovednosti.
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Czechoslovak Group (CSG) je holding navazující na tradici československého průmyslu. Podporuje rozvoj tradičních českých a slovenských společností, jež se věnují obranné i civilní průmyslové výrobě a obchodu. V podnicích začleněných do holdingu CSG pracuje více než 8 200 zaměstnanců. Firmy v holdingu CSG v roce 2020 vygenerovaly nekonsolidované tržby v hodnotě necelých 26 mld. Kč a vykázaly EBITDA v hodnotě 3,2 mld. Kč.
ID: 4158003
Dátum zverejnenia: 8.9.2021
2021-09-08
lokalita: Praha Pozícia: Administrativní pracovník, referent, Asistent, Office manager, Recepční, Specialista back office Spoločnosť: CZECHOSLOVAK GROUP a.s.