Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Podpora Nákupu / Procurement
Experis
Místo práce
Praha, Hlavní město Praha
Praha, Hlavní město Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Budeš zpracovávat objednávky a předávat je následně na finanční a obchodní tým.
Budeš řešit požadavky na doplnění klíčových informací.
Čeká tě komunikace s dodavately i týmy v rámci firmy i spolupráce se seniorními manažery.
Budeš řešit požadavky na doplnění klíčových informací.
Čeká tě komunikace s dodavately i týmy v rámci firmy i spolupráce se seniorními manažery.
Zaměstnanecké výhody, benefity
Získáš skvělou startovní pozici s perspektivou k dalšímu růstu i s možností firemní mobility.
Nabydeš praktické znalosti a zkušenosti v oboru nákupu.
Dostaneš od nás příspěvek na libvolné vzdělávání, cestovní pojištění, vzdělávací a rozvojový program, 5 týdnů dovolené, 3 dny home-office měsíčně, stravenky a další benefity ve firemní kafeterii.
Nabydeš praktické znalosti a zkušenosti v oboru nákupu.
Dostaneš od nás příspěvek na libvolné vzdělávání, cestovní pojištění, vzdělávací a rozvojový program, 5 týdnů dovolené, 3 dny home-office měsíčně, stravenky a další benefity ve firemní kafeterii.
Informace o náboru
Pro více informací neváhej a kontaktuj mě.
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Jiné administrativní a podpůrné služby
NASTARTUJ SVOU KARIÉRU v mezinárodní IT firmě, která hledá Administrativního pracovníka pro svůj tým nákupu a procurement.
NASTARTUJ SVOU KARIÉRU v mezinárodní IT firmě, která hledá Administrativního pracovníka pro svůj tým nákupu a procurement.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Ostatní znalosti
Microsoft Excel - Základy
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Osobnostní předpoklady a dovednosti
Angličtinu na úrovni B2 a vyšší
Smysl pro detail a preciznost
Znalosti v Excelu - filtry, VLOOKUP či IF
Alespoň mála zkušenost se SAP
A především motivaci a chuť do práce ;)
Smysl pro detail a preciznost
Znalosti v Excelu - filtry, VLOOKUP či IF
Alespoň mála zkušenost se SAP
A především motivaci a chuť do práce ;)
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Experis je světovým lídrem ve vyhledávání klíčových specialistů. Kombinuje odborné znalosti odvětví a lidských zdrojů. Zaměřuje se na vyhledání specialistů v oblastech informačních technologií, engineeringu, financí a účetnictví, zdravotnictví a manažerských pozic.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 3277096
Dátum zverejnenia: 5.2.2018
2018-02-05
lokalita: Praha, Hlavní město Praha Pozícia: Administrativní pracovník, referent, Nákupčí, Obchodní referent, Specialista back office Spoločnosť: Experis