Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Absolventi - Účetnictví a Finance
Experis
Místo práce
Praha 4, Praha
Praha 4, Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Komunikovace se seniormíni manažery. Budeš dostávat administrativní úkoly, kontrolovat správnost dat a ověřovat relevantnost informací. Čeká tě práce s fakturami, platbami nebo s hlavní účetní knihou. To vše především v systému Excel nebo SAP, v kterém tě rozhodně nemine zaškolení.
Zaměstnanecké výhody, benefity
Příspěvek na libvolné vzdělávání, vzdělávací a rozvojový program v rámci firemní univerzity, 5 týdnů dovolené, 3 dny home-office měsíčně, flexibilní pracovní doba, výhodné mobilní tarify, cestovní pojištění, stravenky a další benefity ve firemní kafeterii.
Informace o náboru
Nauč se jak funguje velká firma, nasbírej zkušenosti od seniorních manažerů. Získej hned po škole jednu ze svých prvních pracovních zkušeností v americké mezinárodní společnosti na pozicích s potenciálem rozvoje a růstu.
Společnost nabízí propracovaný individuální vzdělávací a rotační systém, který Vás nedchne a posune tím správným směrem. V přátelském kolektivu, dynamického a motivované týmu vás systematicky bude rozvíjet zkušený mentor, v němž neleznete podporu i inspiraci na cestě vašeho osobního rozvoje.
Společnost nabízí propracovaný individuální vzdělávací a rotační systém, který Vás nedchne a posune tím správným směrem. V přátelském kolektivu, dynamického a motivované týmu vás systematicky bude rozvíjet zkušený mentor, v němž neleznete podporu i inspiraci na cestě vašeho osobního rozvoje.
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Finanční poradenství, zprostředkování finančních služeb a pojištění
Mezinárodní americká společnost se sídlem v Praze
Mezinárodní americká společnost se sídlem v Praze
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
Vzdělání v oboru
Účetnictví a finance
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
Základní teoretické znalosti v účetnictví, financích nebo ekonomii. Očekává se samozřejmě pokročilá úroveň angličtiny, kterou budeš denně využívat v písemné i mluvené formě. Jistě oceníme i pokročilé znalosti Excelu a Wordu.
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Experis je světovým lídrem ve vyhledávání klíčových specialistů. Kombinuje odborné znalosti odvětví a lidských zdrojů. Zaměřuje se na vyhledání specialistů v oblastech informačních technologií, engineeringu, financí a účetnictví, zdravotnictví a manažerských pozic.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 3308123
Dátum zverejnenia: 12.2.2018
2018-02-12
lokalita: Praha Pozícia: Administrativní pracovník, referent, Specialista back office, Účetní Spoločnosť: Experis