Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Pracovník zákaznického servisu s češtinou nebo slovenštinou pro internetový obchod s lampami, práce z domova (m/ž)
expertcloud.de GmBH
Místo práce
Berlín, Německo
Berlín, Německo
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
14 EUR/hod.
14 EUR/hod.
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
expertcloud je virtuální středisko zákaznických služeb s více než 300 nezávislými pracovníky, kteří pro nás pracují po celém světě z pohodlí domova. Celou síť řídí naše kancelář v Berlíně, která expertcloud neustále vyvíjí.
Do naší sítě nezávislých pracovníků nyní hledáme
Pracovníka zákaznického servisu s češtinou nebo slovenštinou* na volné noze
se znalostí němčiny uvedeného cizího jazyka na úrovni mateřštiny
Vaše úkoly jako dvojjazyčného pracovníka zákaznické podpory pro internetový obchod:
• Péče o zákazníky a podpora zákazníků prostřednictvím chatu, e-mailu a telefonu (příchozí hovory)
• Zpracování dotazů zákazníků
• Kontrola procesů objednávek a řešení problémů
• Zajištění spokojenosti zákazníků prostřednictvím metod zaměřených na služby a servis
Do naší sítě nezávislých pracovníků nyní hledáme
Pracovníka zákaznického servisu s češtinou nebo slovenštinou* na volné noze
se znalostí němčiny uvedeného cizího jazyka na úrovni mateřštiny
Vaše úkoly jako dvojjazyčného pracovníka zákaznické podpory pro internetový obchod:
• Péče o zákazníky a podpora zákazníků prostřednictvím chatu, e-mailu a telefonu (příchozí hovory)
• Zpracování dotazů zákazníků
• Kontrola procesů objednávek a řešení problémů
• Zajištění spokojenosti zákazníků prostřednictvím metod zaměřených na služby a servis
Zaměstnanecké výhody, benefity
Vaše výhody coby nezávislého pracovníka zákaznického servisu:
• Flexibilita pracovní doby, místa výkonu práce a rozsahu práce z domova
• Férová odměna: platba za uskutečněný hovor / vyřízenou žádost o podporu s průměrnou hodinovou mzdou kolem 14 eur
• Podpora v oblasti samostatné výdělečné činnosti a domácí kanceláře
• Dobré skloubení práce s rodinným životem
• Možnosti dalšího vzdělávání díky školením a koučováním na pozici vedoucího týmu
• Integrace do naší přátelské komunity odborníků
• Flexibilita pracovní doby, místa výkonu práce a rozsahu práce z domova
• Férová odměna: platba za uskutečněný hovor / vyřízenou žádost o podporu s průměrnou hodinovou mzdou kolem 14 eur
• Podpora v oblasti samostatné výdělečné činnosti a domácí kanceláře
• Dobré skloubení práce s rodinným životem
• Možnosti dalšího vzdělávání díky školením a koučováním na pozici vedoucího týmu
• Integrace do naší přátelské komunity odborníků
Informace o náboru
V tomto informačním listu najdete přehled všech informací o této práci.
Proces přijetí:
O práci se můžete ucházet BEZ průvodního dopisu, životopisu a bez pohovoru u nás.
Pokud kliknete na „Ucházet se nyní“, budete přesměrováni na náš formulář . Udělejte si pár minut a odpovězte na naše otázky pečlivě a pravdivě, protože na základě těchto informací se rozhodneme, jak postupovat.
Pak bychom si rádi udělali obrázek o vás, vašem hlasu a vašem vystupování - to je konec konců váš nejdůležitější pracovní nástroj v zákaznickém servisu: obdržíte e-mail s odkazem (pokud ne, zkontrolujte složku se spamem) na náš portál video přihlášek. Tam můžete nahrát krátké video nebo audio ze svého počítače, mobilního telefonu nebo tabletu za pouhých 5 minut a představit se.
Pokud nás svým videem přesvědčíte, zveme vás, abyste se nám prostřednictvím videohovoru představili osobně. Poté obdržíte konečnou zpětnou vazbu a pokud vás přesvědčíme i my, doladíme už jen smluvní záležitosti. Po zavedení do systému ochrany údajů můžete začít a po prvním školení se stát součástí naší sítě nezávislých pracovníků.
Proces přijetí:
O práci se můžete ucházet BEZ průvodního dopisu, životopisu a bez pohovoru u nás.
Pokud kliknete na „Ucházet se nyní“, budete přesměrováni na náš formulář . Udělejte si pár minut a odpovězte na naše otázky pečlivě a pravdivě, protože na základě těchto informací se rozhodneme, jak postupovat.
Pak bychom si rádi udělali obrázek o vás, vašem hlasu a vašem vystupování - to je konec konců váš nejdůležitější pracovní nástroj v zákaznickém servisu: obdržíte e-mail s odkazem (pokud ne, zkontrolujte složku se spamem) na náš portál video přihlášek. Tam můžete nahrát krátké video nebo audio ze svého počítače, mobilního telefonu nebo tabletu za pouhých 5 minut a představit se.
Pokud nás svým videem přesvědčíte, zveme vás, abyste se nám prostřednictvím videohovoru představili osobně. Poté obdržíte konečnou zpětnou vazbu a pokud vás přesvědčíme i my, doladíme už jen smluvní záležitosti. Po zavedení do systému ochrany údajů můžete začít a po prvním školení se stát součástí naší sítě nezávislých pracovníků.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Osobnostní předpoklady a dovednosti
Váš profil coby pracovníka zákaznického servisu z domova:
• Výhodou jsou zkušenosti z oblasti poradenství, zákaznického servisu, péče o zákazníky, call centra, telefonní ústředny
• Popřípadě i zkušenosti z oboru nakupování přes internet, online prodeje
• v úvahu připadají např. osoby vracející se z rodičovské dovolené nebo obecně do pracovního procesu
• Psaní 10 prsty (rychlé psaní na klávesnici) Slovenština nebo čeština na úrovni mateřského jazyka a alespoň velmi dobrá znalost němčiny
• Komunikativní, vstřícný, trpělivý a empatický přístup, radost z telefonování
• Schopnost používat internet (e-mail, chat)
Organizační a technické požadavky na pracovníka call centra na volné noze:
• čas nejméně 20 hodin týdně
• Připojení k internetu alespoň 16 000 DSL a připojení k LAN (ne WiFi)
• Počítač/notebook s Windows ve verzi alespoň 8, nejlépe Windows 10
• USB sluchátka (nebo ochota si je pořídit)
• Živnostenský list (nebo ochota si jej zařídit) a zkušenosti s prací na volné noze
• Trvalé bydliště v EU
• Máte od 13. do 17. ledna 2020 a od 20. do 22. ledna 2020 vždy dopoledne na naše školení
• Výhodou jsou zkušenosti z oblasti poradenství, zákaznického servisu, péče o zákazníky, call centra, telefonní ústředny
• Popřípadě i zkušenosti z oboru nakupování přes internet, online prodeje
• v úvahu připadají např. osoby vracející se z rodičovské dovolené nebo obecně do pracovního procesu
• Psaní 10 prsty (rychlé psaní na klávesnici) Slovenština nebo čeština na úrovni mateřského jazyka a alespoň velmi dobrá znalost němčiny
• Komunikativní, vstřícný, trpělivý a empatický přístup, radost z telefonování
• Schopnost používat internet (e-mail, chat)
Organizační a technické požadavky na pracovníka call centra na volné noze:
• čas nejméně 20 hodin týdně
• Připojení k internetu alespoň 16 000 DSL a připojení k LAN (ne WiFi)
• Počítač/notebook s Windows ve verzi alespoň 8, nejlépe Windows 10
• USB sluchátka (nebo ochota si je pořídit)
• Živnostenský list (nebo ochota si jej zařídit) a zkušenosti s prací na volné noze
• Trvalé bydliště v EU
• Máte od 13. do 17. ledna 2020 a od 20. do 22. ledna 2020 vždy dopoledne na naše školení
ID: 3836678
Dátum zverejnenia: 30.12.2019
2019-12-30
lokalita: Německo Pozícia: Administrativní pracovník, referent, Specialista podpory zákazníků, Telefonní operátor Spoločnosť: expertcloud.de GmBH
Spodná hranica mzdy (brutto): 14 EUR/hod.