Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Obchodní asistentka - Velké Přílepy
Geis CZ s.r.o.
Místo práce
Velké Přílepy, Česko
Velké Přílepy, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
01.02.2019
01.02.2019
Mzdové podmínky (brutto)
Dohodou
Dohodou
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Baví Vás administrativa spojená s obchodem? Chcete se podílet na našem dalším rozvoji a růstu?
Z důvodu rozšíření obchodního týmu hledáme vhodného kandidáta/vhodnou kandidátku na pozici OBCHODNÍHO ASISTENTA/ OBCHODNÍ ASISTENTKY pro balíkové přepravy pro naši pobočku ve Velkých Přílepech.
JAK BY VYPADAL VÁŠ BĚŽNÝ DEN?
- komunikace se stávajícími zákazníky
- telefonické akvizice
- administrativní podpora obchodním manažerům
- kontrola a řešení pohledávek
- vedení a správa databáze stávajících a nových klientů
- vytváření statistik, reportů, sledování zásilek apod.
CO POTŘEBUJEME OD VÁS?
- ukončené SŠ s maturitou
- praxi na podobné pozici
- základní znalost AJ nebo NJ - výhodou
- uživatelskou znalost MS Office
- komunikativnost, flexibilitu
- samostatnost a příjemné vystupování
CO MŮŽEME NABÍDNOU MY?
- zázemí silné prosperující nadnárodní společnosti patřící k leaderům na českém trhu
- možnost seberealizace, zajímavou a odpovědnou práci
- vzdělávací program (obchodní dovednosti, firemní jazykové kurzy AJ/NJ)
- 5 týdnů dovolené
- zapojení do zvýhodněného programu volání s O2 i pro rodinné příslušníky
- pěkné pracovní prostředí, dobrý kolektiv
- firemní akce, dárkové balíčky a jiné akce pro zaměstnance
- vážíme si našich zaměstnanců - slavíme životní a pracovní jubilea
Z důvodu rozšíření obchodního týmu hledáme vhodného kandidáta/vhodnou kandidátku na pozici OBCHODNÍHO ASISTENTA/ OBCHODNÍ ASISTENTKY pro balíkové přepravy pro naši pobočku ve Velkých Přílepech.
JAK BY VYPADAL VÁŠ BĚŽNÝ DEN?
- komunikace se stávajícími zákazníky
- telefonické akvizice
- administrativní podpora obchodním manažerům
- kontrola a řešení pohledávek
- vedení a správa databáze stávajících a nových klientů
- vytváření statistik, reportů, sledování zásilek apod.
CO POTŘEBUJEME OD VÁS?
- ukončené SŠ s maturitou
- praxi na podobné pozici
- základní znalost AJ nebo NJ - výhodou
- uživatelskou znalost MS Office
- komunikativnost, flexibilitu
- samostatnost a příjemné vystupování
CO MŮŽEME NABÍDNOU MY?
- zázemí silné prosperující nadnárodní společnosti patřící k leaderům na českém trhu
- možnost seberealizace, zajímavou a odpovědnou práci
- vzdělávací program (obchodní dovednosti, firemní jazykové kurzy AJ/NJ)
- 5 týdnů dovolené
- zapojení do zvýhodněného programu volání s O2 i pro rodinné příslušníky
- pěkné pracovní prostředí, dobrý kolektiv
- firemní akce, dárkové balíčky a jiné akce pro zaměstnance
- vážíme si našich zaměstnanců - slavíme životní a pracovní jubilea
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Řidičský průkaz
B
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Pokud nás znáte, tak víte, že jsme specialisté v oboru dopravy a logistiky. Obrat přes 4 mld. CZK z nás činí jednoho z největších hráčů na českém trhu. Ve svých pobočkách zaměstnáváme téměř 1000 zaměstnanců a stále rosteme. Pojďte růst s námi!
Počet zaměstnanců
500-999 zaměstnanců
ID: 3529175
Dátum zverejnenia: 2.1.2019
2019-01-02
lokalita: Praha - západ Pozícia: Administrativní pracovník, referent, Asistent, Obchodní referent Spoločnosť: Geis CZ s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: Dohodou