Investiční specialista, obchodník

H.R.OMADA spol. s r.o.

Místo práce
Praha, Česko
Druh pracovního poměru
živnost
Mzdové podmínky (brutto)
15% ze získaných investici

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Máte zkušenosti v předají investici?
Chcete být patřičně ocenění – spočítejte si, kolik investici jste získali za poslední rok a dejte si z toho 15 % pro sebe. Páči se Vám to číslo?
Pokud ano, dejte nám vědět.

Náplň práce:
- akvizice klientů
- investiční poradenství klientům, celkově se důraz klade na péči o klienti, pravidelné informováni o novinkách a pomoc při jejich pochopení

Zaměstnanecké výhody, benefity

- velice štědré finanční ohodnoceni
- k dispozici prestižně prostory v centre Prahy bez nutnosti spolupodílet se na nákladech
- pravidelné a bezplatné vzdělávaní - odborné i soft skills

Informace o náboru

Výběrové řízení se uskutečni v průběhu března 2019.

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Bankovnictví, peněžnictví

Moderní, mezinárodně oceněná FinTech společnost.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální

Počet let praxe

2

Osobnostní předpoklady a dovednosti

- dokazatelné zkušenosti v oblasti investičního poradenství, obchodovaní (jako finanční agent, investiční poradce v bance...)
- IT gramotnost, zájem o moderní technologie

- komunikační a vyjednávací schopnosti
- orientace na cíle a výsledky
- silná zručnost vytvářet si vztahy (networking)
- vytrvalost
- schopnost sebemotivace
- samostatnost

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Naše společnost spolupracuje se svými klienty v následujících oblastech a s následujícími cíli:

personální agentura = výběr a nábor vhodných zaměstnanců...

pracovněprávní poradenství = kvalitní nastavení pracovněprávních vztahů.

osobnostní rozvoj lidských zdrojů = zlepšování zručností a schopností lidí, zvyšování kvality a maximalizace využití potenciálu vašich pracovníků...

personální a manažerské poradenství = zvyšování efektivity, zlepšování procesů, dosahování lepších výsledků prostřednictvím reálných řešení...

outsourcing personálních služeb = optimalizace nákladů personálních oddělení, zvýšení kvality personálních procesů a činností ve Vaší společnosti...

profesionální prezentace = služby profesionálního prezentátora na akcích pořádaných našimi klienty, obchodní a marketingové prezentace v anglickém jazyce zaměřené na prodej a prezentaci produktů a služeb našich klientů

tlumočení = služby tlumočníka s obchodními a technickými zkušenostmi, se znalostí společenské a diplomatické etikety

vyjednávání = vedení nebo částečná pomoc při vyjednávacích rozhovorech se zahraničními klienty nebo dodavateli našich klientů

Počet zaměstnanců

5-9 zaměstnanců
ID: 3604770  Dátum zverejnenia: 22.2.2019  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 15% ze získaných investici