Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Country business development manažér
H.R.OMADA spol. s r.o.
Místo práce
Středočeský kraj, Hlavní město Praha (Práce vyžaduje cestování)
Středočeský kraj, Hlavní město Praha (Práce vyžaduje cestování)
Druh pracovního poměru
plný úvazek, živnost
plný úvazek, živnost
Mzdové podmínky (brutto)
50 000 Kč/měsícdle dohody, fix (finanční ohodnocení je v závislosti na zkušenosti, znalosti a dosažených výsledcích) + variabilní složka
50 000 Kč/měsícdle dohody, fix (finanční ohodnocení je v závislosti na zkušenosti, znalosti a dosažených výsledcích) + variabilní složka
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Láká Vás možnost být odpovědný za rozvoj inovativních řešení, které jsou technologicky pokrokové a cenově velmi dostupné (a ve skutečnosti šetří náklady pro firmy) a které se prodávají jako teplé rohlíky?
Ovládáte anglický jazyk na komunikativní úrovni a oceníte, když ho budete mocí užívat na denní báze?
Chcete být součástí novo-vznikající značky v ČR?
Víte působit převážné v Praze, ale občasně cestovat i po celé ČR?
Máte strategické myšlení? Umíte se podívat na věci z ptačí perspektivy a zároveň Vám je mikromanažment vzdálený
Jste zároveň dravý a aktívní obchodník?
Pokud ano, rádi Vám představíme tuto pracovní nabídku.
Náplň práce:
- strategická aplikace plánů společnosti na Českém trhu – lokální business development v pravém slova zmyslu
- aktívní akvizice nových klientů (v prvním roku je to hlavně o akvizici, jednání hlavně na C-level úrovni)
- péče o zákazníky (řešení firmy mají dlouhodobí charakter, nejedná se pouze o jednorázový obchod)
- kooperace s kolegy na jiných úrovních
Ovládáte anglický jazyk na komunikativní úrovni a oceníte, když ho budete mocí užívat na denní báze?
Chcete být součástí novo-vznikající značky v ČR?
Víte působit převážné v Praze, ale občasně cestovat i po celé ČR?
Máte strategické myšlení? Umíte se podívat na věci z ptačí perspektivy a zároveň Vám je mikromanažment vzdálený
Jste zároveň dravý a aktívní obchodník?
Pokud ano, rádi Vám představíme tuto pracovní nabídku.
Náplň práce:
- strategická aplikace plánů společnosti na Českém trhu – lokální business development v pravém slova zmyslu
- aktívní akvizice nových klientů (v prvním roku je to hlavně o akvizici, jednání hlavně na C-level úrovni)
- péče o zákazníky (řešení firmy mají dlouhodobí charakter, nejedná se pouze o jednorázový obchod)
- kooperace s kolegy na jiných úrovních
Zaměstnanecké výhody, benefity
- poskytování vozu i k soukromým účelům
- mobil, laptop (vyšší třídy)
- jazykové, IT i soft skills vzdělávaní
- mobil, laptop (vyšší třídy)
- jazykové, IT i soft skills vzdělávaní
Informace o náboru
Výběrové řízení se uskuteční v průběhu února 2021.
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Informační technologie, počítačové programování, webové portály
Slovenské společnost, která se stala součástí nadnárodního koncernu a která bude zastřešovat aktivity v rámci V4 a Rakouska.
Slovenské společnost, která se stala součástí nadnárodního koncernu a která bude zastřešovat aktivity v rámci V4 a Rakouska.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Řidičský průkaz
B
Praxe na pozici/v oblasti
obchodní ředitel, BDM, country manager
Počet let praxe
3
Osobnostní předpoklady a dovednosti
- orientace v oblasti bankingu, legislativy
- aktívní znalost Anglického (vnitrofiremní komunikace)
- práce s PC (MS Office) na úrovni pokročilý - Excel, Word, PowerPoint
- komunikační a vyjednávací dovednosti
- orientace na cíle a výsledky
- silná zručnost vytváření vztahů
- schopnost zaměřit se na detaily
- vysoké pracovní nasazení, vytrvalost
- schopnost sebemotivace
- samostatnost
- aktívní znalost Anglického (vnitrofiremní komunikace)
- práce s PC (MS Office) na úrovni pokročilý - Excel, Word, PowerPoint
- komunikační a vyjednávací dovednosti
- orientace na cíle a výsledky
- silná zručnost vytváření vztahů
- schopnost zaměřit se na detaily
- vysoké pracovní nasazení, vytrvalost
- schopnost sebemotivace
- samostatnost
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Naše společnost spolupracuje se svými klienty v následujících oblastech a s následujícími cíli:
personální agentura = výběr a nábor vhodných zaměstnanců...
pracovněprávní poradenství = kvalitní nastavení pracovněprávních vztahů.
osobnostní rozvoj lidských zdrojů = zlepšování zručností a schopností lidí, zvyšování kvality a maximalizace využití potenciálu vašich pracovníků...
personální a manažerské poradenství = zvyšování efektivity, zlepšování procesů, dosahování lepších výsledků prostřednictvím reálných řešení...
outsourcing personálních služeb = optimalizace nákladů personálních oddělení, zvýšení kvality personálních procesů a činností ve Vaší společnosti...
profesionální prezentace = služby profesionálního prezentátora na akcích pořádaných našimi klienty, obchodní a marketingové prezentace v anglickém jazyce zaměřené na prodej a prezentaci produktů a služeb našich klientů
tlumočení = služby tlumočníka s obchodními a technickými zkušenostmi, se znalostí společenské a diplomatické etikety
vyjednávání = vedení nebo částečná pomoc při vyjednávacích rozhovorech se zahraničními klienty nebo dodavateli našich klientů
personální agentura = výběr a nábor vhodných zaměstnanců...
pracovněprávní poradenství = kvalitní nastavení pracovněprávních vztahů.
osobnostní rozvoj lidských zdrojů = zlepšování zručností a schopností lidí, zvyšování kvality a maximalizace využití potenciálu vašich pracovníků...
personální a manažerské poradenství = zvyšování efektivity, zlepšování procesů, dosahování lepších výsledků prostřednictvím reálných řešení...
outsourcing personálních služeb = optimalizace nákladů personálních oddělení, zvýšení kvality personálních procesů a činností ve Vaší společnosti...
profesionální prezentace = služby profesionálního prezentátora na akcích pořádaných našimi klienty, obchodní a marketingové prezentace v anglickém jazyce zaměřené na prodej a prezentaci produktů a služeb našich klientů
tlumočení = služby tlumočníka s obchodními a technickými zkušenostmi, se znalostí společenské a diplomatické etikety
vyjednávání = vedení nebo částečná pomoc při vyjednávacích rozhovorech se zahraničními klienty nebo dodavateli našich klientů
Počet zaměstnanců
5-9 zaměstnanců
ID: 4019669
Dátum zverejnenia: 13.1.2021
2021-01-13
lokalita: Středočeský kraj, Hlavní město Praha (Práce vyžaduje cestování) Pozícia: Country manager/director, Marketingový ředitel, Obchodní manažer, Obchodní ředitel Spoločnosť: H.R.OMADA spol. s r.o.
Spodná hranica mzdy (brutto): 50 000 Kč/měsíc