Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Customer and Technical Support Specialist with German
Hays Czech Republic, s.r.o.
Místo práce
Praha, Česko
Praha, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
38 000 - 45 000 Kč/měsíc
38 000 - 45 000 Kč/měsíc
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Your new role
We are looking for a customer oriented person with a positive and proactive attitude to have experience with ticketing system, diagnosing and resolving hardware and software issue, communication with customers and redirecting problems to the responsible solver group.
What you'll need to succeed
You will need to have fluent German and English, general knowledge of CRM system, multi-tasking skills, and customer focused and service oriented attitude.
What you need to do now
If you're interested in this role, click 'apply now' to forward an up-to-date copy of your CV, or call us now.
If this job isn't quite right for you but you are looking for a new position, please contact us for a confidential discussion on your career.
We are looking for a customer oriented person with a positive and proactive attitude to have experience with ticketing system, diagnosing and resolving hardware and software issue, communication with customers and redirecting problems to the responsible solver group.
What you'll need to succeed
You will need to have fluent German and English, general knowledge of CRM system, multi-tasking skills, and customer focused and service oriented attitude.
What you need to do now
If you're interested in this role, click 'apply now' to forward an up-to-date copy of your CV, or call us now.
If this job isn't quite right for you but you are looking for a new position, please contact us for a confidential discussion on your career.
Zaměstnanecké výhody, benefity
What you'll get in return
Permanent contract
25 days vacation + 5 sick days without need to visit a doctor
Meal vouchers
Modern offices in the centre of Prague
Multisport card
Occasional home office and flexible hours
Permanent contract
25 days vacation + 5 sick days without need to visit a doctor
Meal vouchers
Modern offices in the centre of Prague
Multisport card
Occasional home office and flexible hours
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Jiné neuvedené oblasti
An international hard- and software SSC company very well established in centre of Prague.
An international hard- and software SSC company very well established in centre of Prague.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Německý jazyk - Pokročilý (C1) a Anglický jazyk - Pokročilý (C1)
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Hays je vůdčí globální společností v oboru vyhledávání specialistů a poskytování služeb v oblasti lidských zdrojů. Chceme, aby naši zákazníci (klienti i kandidáti) znali značku Hays a dostávalo se jim odpovídajících služeb a komunikace, ať je potřebují kdekoli a kdykoli. Po celém světě máme více než tři tisíce odborných konzultantů, kteří s úspěchem představují tisíce kvalitních kandidátů, aby mohli denně uspokojit nároky našich klientů.
O aktivitách a nabídce jednotlivých divizí se můžete více dozvědět na www.hays.cz.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
O aktivitách a nabídce jednotlivých divizí se můžete více dozvědět na www.hays.cz.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 3758692
Dátum zverejnenia: 9.9.2019
2019-09-09
lokalita: Praha Pozícia: Helpdesk operátor, Specialista podpory zákazníků, Specialista technické podpory/IT Spoločnosť: Hays Czech Republic, s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 38 000 - 45 000 Kč/měsíc