Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
HR Administrátor
Hays Czech Republic, s.r.o.
Místo práce
Praha 6, Česko
Praha 6, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
ihned
ihned
Mzdové podmínky (brutto)
30 000 Kč/měsícStravenkový tarif a další benefity.
30 000 Kč/měsícStravenkový tarif a další benefity.
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Administrativní pomoc, distribuce pošty a kurýrní služby.
Zajištění fungování kanceláře v souladu s právními předpisy a nařízeními v oblasti bezpečnosti a ochrany zdraví při práci.
Administrativní podpora personálního oddělení, tvorba, úprava a archivace dokumentů.
Organizace termínů, organizace firemních akcí zastřešovaných HR.
Podpora v oblasti PLS a BOZP (termíny, pozvánky, kontrola evidence).
Administrativní podpora oddělení nákupu (evidence telefonů, běžné nákupy kancelářských potřeb, občerstvení).
Komunikace se správou budovy – klíče, ID karty, drobné opravy
Další administrativní práce spojené s chodem kanceláře společnosti.
Zajištění fungování kanceláře v souladu s právními předpisy a nařízeními v oblasti bezpečnosti a ochrany zdraví při práci.
Administrativní podpora personálního oddělení, tvorba, úprava a archivace dokumentů.
Organizace termínů, organizace firemních akcí zastřešovaných HR.
Podpora v oblasti PLS a BOZP (termíny, pozvánky, kontrola evidence).
Administrativní podpora oddělení nákupu (evidence telefonů, běžné nákupy kancelářských potřeb, občerstvení).
Komunikace se správou budovy – klíče, ID karty, drobné opravy
Další administrativní práce spojené s chodem kanceláře společnosti.
Zaměstnanecké výhody, benefity
Společnost nabízí příjemné zázemí mezinárodní společnosti, firemní benefity jako stravenky, mobilní telefon, notebook, 4 dny na zotavenou, kurzy angličtiny, příspěvek na penzijní připojištění a sportovní aktivity.
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Ostatní průmyslová výroba
Firma působí na českém trhu již od roku 1991. Centrála české divize sídlí v Praze.
Firma působí na českém trhu již od roku 1991. Centrála české divize sídlí v Praze.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
Vzdělání v oboru
HR (výhodou)
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2) nebo Český jazyk - Pokročilý (C1)
Ostatní znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Office 365 - Pokročilý
Microsoft Office 365 - Pokročilý
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Hays je vůdčí globální společností v oboru vyhledávání specialistů a poskytování služeb v oblasti lidských zdrojů. Chceme, aby naši zákazníci (klienti i kandidáti) znali značku Hays a dostávalo se jim odpovídajících služeb a komunikace, ať je potřebují kdekoli a kdykoli. Po celém světě máme více než tři tisíce odborných konzultantů, kteří s úspěchem představují tisíce kvalitních kandidátů, aby mohli denně uspokojit nároky našich klientů.
O aktivitách a nabídce jednotlivých divizí se můžete více dozvědět na www.hays.cz.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
O aktivitách a nabídce jednotlivých divizí se můžete více dozvědět na www.hays.cz.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 4159816
Dátum zverejnenia: 10.9.2021
2021-09-10
lokalita: Praha Pozícia: Administrativní pracovník, referent, Personalista Spoločnosť: Hays Czech Republic, s.r.o.
Spodná hranica mzdy (brutto): 30 000 Kč/měsíc