Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Týmová asistentka
HOFMANN WIZARD s.r.o.
Místo práce
Na Florenci 2116/15, Praha 1-Florenc, Česko
Na Florenci 2116/15, Praha 1-Florenc, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
ihned
ihned
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Nabízíme jedinečnou příležitost stát se součástí velké čtyřky! Pokud máte skvělé organizační
schopnosti, nezaleknete se komunikace v angličtině a láká vás prostředí prestižní poradenské
společnosti, pak neváhejte a chopte se velké šance!
CO BUDE NÁPLNÍ VAŠÍ PRÁCE?
• Vaší hlavní misí bude především administrativní podpora týmu manažerů
• Dalším z úkolů bude vedení kalendáře nadřízených, organizace schůzek, pravidelných služebních cest a také příprava fakturace
• Ani u nás nejsou ad-hoc úkoly výjimkou
• Čeká na Vás běžná administrativa (vyřizování emailové korespondence, telefonáty a další)
• Budete v kontaktu s ostatními kolegy a budeme na vás spoléhat při běžné komunikaci napříč společností
CO VÁM ZA TO NABÍDNEME?
• 6 týdnů dovolené
• Smlouvu na dobu neurčitou
• Roční bonus až 15% z roční hrubé mzdy
• Zaměstnanecké benefity ve formě Cafeteria systemu v hodnotě 27.000 Kč/ročně (lze využít
pro vstupenky do kin, lékáren, fitness center apod)
• Jedinečnou příležitost stát se součástí renomované poradenské a auditorské společnosti
v centru Prahy.
• Práci v příjemném a přátelském kolektivu
• Komplexní zaškolení a podporu
• Životní pojištění
• Pestré týmové aktivity (teambuilding, vánoční večírek, letní party, sportovní soutěže a další)
A CO BYSTE MĚLA SPLŇOVAT?
• Zkušenost z obdobné pozice (alespoň 1-2 roky)
• Minimálně SŠ vzdělání
• Komunikace v angličtině (slovem i písmem) se nezaleknete, ba naopak
• Máte skvělé komunikační a organizační schopnosti, umíte si stanovit priority a dotáhnout
úkoly ke zdárnému konci
• Máte týmového ducha, přátelskou a otevřenou osobnost
• MS Office je pro vás samozřejmostí
schopnosti, nezaleknete se komunikace v angličtině a láká vás prostředí prestižní poradenské
společnosti, pak neváhejte a chopte se velké šance!
CO BUDE NÁPLNÍ VAŠÍ PRÁCE?
• Vaší hlavní misí bude především administrativní podpora týmu manažerů
• Dalším z úkolů bude vedení kalendáře nadřízených, organizace schůzek, pravidelných služebních cest a také příprava fakturace
• Ani u nás nejsou ad-hoc úkoly výjimkou
• Čeká na Vás běžná administrativa (vyřizování emailové korespondence, telefonáty a další)
• Budete v kontaktu s ostatními kolegy a budeme na vás spoléhat při běžné komunikaci napříč společností
CO VÁM ZA TO NABÍDNEME?
• 6 týdnů dovolené
• Smlouvu na dobu neurčitou
• Roční bonus až 15% z roční hrubé mzdy
• Zaměstnanecké benefity ve formě Cafeteria systemu v hodnotě 27.000 Kč/ročně (lze využít
pro vstupenky do kin, lékáren, fitness center apod)
• Jedinečnou příležitost stát se součástí renomované poradenské a auditorské společnosti
v centru Prahy.
• Práci v příjemném a přátelském kolektivu
• Komplexní zaškolení a podporu
• Životní pojištění
• Pestré týmové aktivity (teambuilding, vánoční večírek, letní party, sportovní soutěže a další)
A CO BYSTE MĚLA SPLŇOVAT?
• Zkušenost z obdobné pozice (alespoň 1-2 roky)
• Minimálně SŠ vzdělání
• Komunikace v angličtině (slovem i písmem) se nezaleknete, ba naopak
• Máte skvělé komunikační a organizační schopnosti, umíte si stanovit priority a dotáhnout
úkoly ke zdárnému konci
• Máte týmového ducha, přátelskou a otevřenou osobnost
• MS Office je pro vás samozřejmostí
Informace o náboru
Zaujala Vás tato nabídka nebo se chcete se dozvědět více informací?
Pak neváhejte a zašlete mi Váš životopis na mail: [email protected]
Budu se na Vás těšit při našem osobním setkání!
Pak neváhejte a zašlete mi Váš životopis na mail: [email protected]
Budu se na Vás těšit při našem osobním setkání!
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Finanční poradenství, zprostředkování finančních služeb a pojištění
Společnost, mající mezinárodní síť poradenských společností, která poskytuje auditorské, daňové a poradenské služby. V České republice firma působí od počátku 90. let a je součástí tzv. Velké čtyřky.
Společnost, mající mezinárodní síť poradenských společností, která poskytuje auditorské, daňové a poradenské služby. V České republice firma působí od počátku 90. let a je součástí tzv. Velké čtyřky.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Jazykové znalosti
Český jazyk - Expert (C2) a Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Počet let praxe
1
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Personální agentura
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Počet zaměstnanců
1000 a více zaměstnanců
ID: 3645105
Dátum zverejnenia: 15.4.2019
2019-04-15
lokalita: Praha Pozícia: Administrativní pracovník, referent, Asistent, Fakturant, Recepční, Sekretářka Spoločnosť: HOFMANN WIZARD s.r.o.